Gå til innhold

WoW BC: hva er så spesielt med 2 nye raser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
alle vet jo at WoW: BC kommer med 2 nye raser.. men er det noe spesielt med det. hadde det ikke vært hundre ganger mer interresant hvis det var 2 nye klasser som kom? :hrm:

7044484[/snapback]

 

Er helt enig med deg! Men som KnuX sa, så blir det nye spells, områder og talenter.

Det blir et nytt kontinent, og nye instancer. Mye å utforske :)

Lenke til kommentar
nye områder, spells og talenter? ^^

7044544[/snapback]

 

 

ja jeg vet det blir nye spell talenter osv.. men det hadde det blitt uansett om det to nye rasene hadde kommet eller... det er samma spells om du er blod elf hunter eller vandelig elf hunter liksom.. det er bare på enmåte en ny "skinn"

7044656[/snapback]

 

Du får skrive inn til Blizzard med forslaget ditt, de har sikkert ikke tenkt så langt som at folk vil ha nye classes :roll:

Lenke til kommentar

Blir spesilelt at Horde får Blood elfs paladins. Gleder meg til det, så noen av leetkidza på alliance reroller Horde.

Endelig har Horde "fått en sexy rase" som kidza vil like. :innocent:

 

Takk Blizzard, muligens vil dem danse nude i Orgrimmar isteden for i Stormwind. kek

 

Edit: fiksa typo.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Jeg ser på alt som kommer i BC som et gode. For meg betyr det mest at blizzard endelig fikser det sinnsykt dårlige honor systemet dem har nå. Så endelig kan jeg pvp med et smil om munnen.

 

To nye raser en en artig og spennende bonus til BC, som jeg tror mange spillere vil få glede av. Selv om jeg ikke på noen måte kommer til å rolle noen av dem. Hmm jo kanskje en BEfemale...men kun for å titte på når behovet melder seg :blush:

Lenke til kommentar
Blood Elf Male Hunter ved navn Legolazz på meg i allefall :D

7045784[/snapback]

omg noeb caek!

7045803[/snapback]

omg noeb s@rk@zm r@d@r lol.

:tease:

 

På den litt mer seriøse fronten. Man får da tilgang til en ny class på hver faction da. Om den ikke er helt ny, så blir det en ny opplevelse å få paladins hos horde og Shamans hos alliance.. Og endelig kan de reworke begge disse klassene uten at en side begynner å syte som f.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Synes to nye raser er et flott tiltak. Når det gjelder klasser, så vil det måtte gjøres et enormt arbeid for å balansere nye, og jeg skjønner godt at Blizzard ikke gjør det nå, og jeg er ikke sikker på at de gjør det i fremtiden heller. Det er helt greit, vi har allerede masse alternativer. Det jeg ønsker meg videre er oppgradering av grafikken og nye modeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...