Gå til innhold

HW-meeting Oslo: 19. Oktober 2006

Goliath

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er jo veldig utadvendt, men hva hjelper det hvis ingen vil snakke med lille meg?  :p

7076220[/snapback]

Tror ikke det er noen fare. Alle er litt spente på hvordan dette blir og alt slikt, men tror det blir kjempehyggelig. Du kommer ihvertfall til å angre når du i ettertid leser om hvor mange som hadde det morro.

Synes du skal komme, så skal du se at du finner én eller flere å prate med.

Neinei, men fram og tilbake til stasjonen f.eks

7076935[/snapback]

Finnes alltid noen som kan følge deg, er jo ikke lange veien til stasjonene akkurat.

(Litt verre fra stasjonen du skal av på, men det er kanskje ikke et "skummelt" område?)

Tror du og din mor kan ta det helt med ro, vi passer da alle på hverandre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ikke lov å ha mer enn 4 linjer i signatur :)

Pratet med moren min i stad. Hun sa det var greit, men at jeg må passe meg for wierdoes.

Endret av Snobjorn
Skrevet
Pratet med moren min i stad. Hun sa det var greit, men at jeg må passe meg for wierdoes.

7077940[/snapback]

Og en gjeng med nerder går ikke i den kategorien?

Skrevet

Marley: Hvis du kommer, skal du få klem, og du slipper deng av meg også. Pose og sekk, juhu!

Vel.. jeg ser heller ikke for meg at jeg har sånn kjempemye å snakke med alle sammen om, men jeg VET at jeg kommer til å bli sittende og skravle hele kvelden :wee: Jeg gleder meg som en liten drittunge!

Skrevet

7077940[/snapback]

Hey, ikke snakk stygt om Zande her...

:p

Skrevet
Hadde passet siden det er torsdag, men det er ingen som skal komme som jeg kan se for meg at jeg kommer til å sitte og prate med, tror jeg bare hadde følt meg veldig utenfor.

7074981[/snapback]

<------- :cool:

Skrevet

Thea: Det er helt sikkert noen som vil snakke med deg. :)

Har hjemmeeksamen den helgen og er bedt på bursdagsfest 19. Så jeg kommer ikke, men nå har jeg ikke sagt helt bestemt at jeg kommer heller da.

Men dere får kose dere masse!

Skrevet

3. Betal med bankkort!. Da blir jobben 10x lettere for de ansatte og vi slipper tull ved betalingen. Har du ikke bankkort eller dekning, kan kontanter selvfølgelig benyttes.

7043946[/snapback]

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...