Gå til innhold

garanti på koss porta pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sant. Eg satt meg på mine :sad:.. og knakk av den eine telefonen. Så gjekk eg til ein butikk (ikkje den same som eg eg kjøpte den hjå) og fekk levert dei utan kvittering. Eg fekk tilbake nye etter ca 5 veker, koss seier sjølv at det tar iallefall 1 mnd.

 

Det er nok ein fordel med kvittering med tanke på registrering for butikken sin del, men det ikkje nødvende.Berre vær hyggleg og smil, så skal det gå bra.

 

---lavoll

Lenke til kommentar

Jeg har hatt mine i snart to år! På den tiden har de blitt knust/ødelagt/sprengt elementer fire fem ganger. Har gått ned å fått dem fiksa på ca en time. Standar melding ved disken; "Kom tilbake om en time så er de klar" Aldri vist kvitering. Ofte har de skfita putene også.. Dette var i butikken fona i stavanger, Etter som de har "store" innkjøp for salget i "storbyen".. Kjenner mindre til butikker i mindre byer..

 

Til den første posten.. En kamerat gjor det samme (300,-) og har fått skifta og reparet uten å vise kvitering..

Lenke til kommentar

levert 5 ganger på 2 år? Høres ut som et kvalitetsprodukt... not

 

Hatt mine et halvt år uten å ha noe problemer med dem. De som kjenner meg er imponert over denne bragden, men det er klart at det er bra å vite at man kan få fixa dem... Men vet ikke om jeg ville tatt meg det bryet med å levere dem og vente over en måned for å spare et par hundringser...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...