Gå til innhold

Trenger hjelp med Priser på Raid Gear / t1/t2 ++


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle guild som har vært på MC stadiet har vært "for gode" til å selge epics, men vent å se om ikke pipa får en annen lyd når guildet må finansiere Flasks til alle mann, for progress runs i Naxx.

7039754[/snapback]

 

Nå er det vel ytterst få som får flasks sponset av guilden?

 

i NOTD så må man farme dem selv =/ selv om guildbanken har sånn 5000g+, kjipe saker...

Lenke til kommentar

Sjekk serverforumet der du spiller.

Se på raid progress. Mest sansynelig er det at guilden som har best og lengst progress kan selge deg det du trenger.

Da jeg spilte på BL tilbake i Juni i fjor var det allerede guilder der som solgte T1 deler. Sist jeg var innom forumet solgte flere guilder også T2 deler.

Gullet dem får for det dem selger går til å kjøpe pots, og andre ting dem trenger.

Er det samme progress der du spiller bør det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Sjekk serverforumet der du spiller.

Se på raid progress. Mest sansynelig er det at guilden som har best og lengst progress kan selge deg det du trenger.

Da jeg spilte på BL tilbake i Juni i fjor var det allerede guilder der som solgte T1 deler. Sist jeg var innom forumet solgte flere guilder også T2 deler.

Gullet dem får for det dem selger går til å kjøpe pots, og andre ting dem trenger.

Er det samme progress der du spiller bør det ikke være noe problem.

7045709[/snapback]

 

alt jeg vil ha er CHT og kanskje predition blade :=) sånn at jeg har noe bra og starte med i BC

Lenke til kommentar
Rundt 500g må du nok forvente å betale for en Core Hound Tooth. Men til gjengjeld så er det en utrolig grei dagger å ha i offhand :)

7042482[/snapback]

 

 

500g? Det er guild på serveren min som tar deg igjenom MC for 250g og da får du alt loots du trenger om ikke en main i guildet trenger den, noe som er lite sansynlig. Du får prio over Alts også :)

 

Finnes også guild som selger BWL loot, får rundt 200-300g stykket kommer an på itemet. Fikk tilbud om 200g for T2 chest noe jeg finner veldig billig..

Lenke til kommentar

Spiller selv på Silvermoon og ser noen guild har begynnt og selge epixx. Greit nok noen ganger selger vi noe av det som er i MJD kista men ikke ellers, det eneste som vi "selger" er ting til OOGT og de må betale med nhexus.

 

Men og drive og selge epixx for bare penger syns jeg er det samme som horeri.

Syns jeg ser en pengekåt GM sikkler i bakgrunden her.

Lenke til kommentar

I min forrige guild var det helt vanlig å selge det aller meste fra BWL til høyestbydende. Loot fra Nefarian gikk selvfølgelig for mest, og det var ikke uvanlig at Ash'khadi gikk for 4000g og Staff of shadow flame for 2000g+.

 

Totalt ble det ~20K per run. Vanligvis 32-33 folk fra guilden og 7-8 kjøpere.

 

Kall det hva du vil, men for å gjøre Naxx er det helt nødvendig.

Lenke til kommentar
I min forrige guild var det helt vanlig å selge det aller meste fra BWL til høyestbydende. Loot fra Nefarian gikk selvfølgelig for mest, og det var ikke uvanlig at Ash'khadi gikk for 4000g og Staff of shadow flame for 2000g+.

 

Totalt ble det ~20K per run. Vanligvis 32-33 folk fra guilden og 7-8 kjøpere.

 

Kall det hva du vil, men for å gjøre Naxx er det helt nødvendig.

7054209[/snapback]

 

vis folk ikke gidder og grinde får mats selv ^^

Lenke til kommentar

Pots fikser man selv, unntatt om man er MT da får man titans. That's it!

 

Å selge epixx for 4000g er det samme som og si; oki, har du råd med og kjøpe alt det gullet så er det greit nok. Mere jobb for alle f**** bots. GG

 

Det er to ting som irriterer meg mest i dette spillet og det er:

 

1. Folk som ninjaer veins/herb når du står der og hugger/plukker

2. Bots

Endret av Phyx
Lenke til kommentar
Da er du sikkert veldig glad for å høre at jeg har fearet minst hundre stykker bare for å stjele herben deres :]

7055423[/snapback]

På en PvP server så er helt helt greit syns jeg, da er det noe annet.

 

Du kan drepe ham mens du holder på også.

Endret av Phyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...