Gå til innhold

Trenger hjelp med Priser på Raid Gear / t1/t2 ++


Anbefalte innlegg

jeg har veldig lyst på CHT :=) fra molten core som droper fra chesten men problemet er at jeg ikke kan få den så veldig lett med guilden men har lyst og få en High end guilde som har folk med full T3 til og selge den fra chesten tipper de ikke trenger den akkurat :p mye tror du jeg må ut med da får summon og CHT?

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo variere veldig fra guild til guild. På min server (LB) så pleier midt guild å selge sånne ting for 100-200g. Imens andre gjerne krever 400-500g (Det gjelder da spesielt T2 helm fra ony, dragon sinew osv)

 

Det jeg vil tro lønner seg, er om du spør ett av de større guildene på serveren om du kunne fått kjøpe den for 2* disenchant. Dvs 4 nexus f.eks. ellers opplever jeg ofte at de store guildene tar med seg random folk på MC osv, hvor man kan få kjøpe evt. drops man har lyst på. Som sagt så varierer prisene veldig. Så det kan lønne seg å velge et guild der du kjenner noen, så du kanskje kan slippe med halve prisen av det andre annonserer.

Lenke til kommentar
Det kan jo variere veldig fra guild til guild. På min server (LB) så pleier midt guild å selge sånne ting for 100-200g. Imens andre gjerne krever 400-500g (Det gjelder da spesielt T2 helm fra ony, dragon sinew osv)

 

Det jeg vil tro lønner seg, er om du spør ett av de større guildene på serveren om du kunne fått kjøpe den for 2* disenchant. Dvs 4 nexus f.eks. ellers opplever jeg ofte at de store guildene tar med seg random folk på MC osv, hvor man kan få kjøpe evt. drops man har lyst på. Som sagt så varierer prisene veldig. Så det kan lønne seg å velge et guild der du kjenner noen, så du kanskje kan slippe med halve prisen av det andre annonserer.

7039584[/snapback]

 

tja kjender vel ingen i guilden akkurat men jeg vet at det er end game guilde

Path of Wreakage eller noe sånt:P

Lenke til kommentar

Personlig har jeg aldri hørt om at det er gjort inngame, men dere forteller jo at det skjer, men tror ikke mitt guild ville gjort noe slikt. For meg betyr det ikke så mye, men jeg tror offiserene ser det på som "å selge sjela si" å ta inn en random for at han skal få en epic for gull:)

 

På den annen side så trenger ikke guildet mitt mer gull i grunnen. Dem fleste av dem som er med på 40 mans raid er ikke desp etter mer gull for å si det slik. Tror dem tjener nok på salg av alt mulig rart dem plukker opp mens dem farmer etter buff-mats til seg selv.

 

Men som sagt..kjenner man noen i et high-end guild så har vel det i bunn og grunn alt å si.

Lenke til kommentar

Litt OT:

 

Mitt guild kommer garantert ikke til nax før BC, så da trenger vi ikke dem potsa:)

 

Men jeg vet ikek jeg..spiller på silvermoon her og har aldri hørt noen har snakket om slike muligheter og heller aldri sett noen som har spurt etter slikt heller. Jeg har bare lest om det på dette forumet hehe

Lenke til kommentar
Men jeg vet ikek jeg..spiller på silvermoon her og har aldri hørt noen har snakket om slike muligheter og heller aldri sett noen som har spurt etter slikt heller. Jeg har bare lest om det på dette forumet hehe

7039785[/snapback]

 

Det er jo mange som selger loot på Silvermoon...

Vi selger det meste fra MC og BWL :)

Lenke til kommentar

Joda.. folk bruker nok /4 ganske ofte. Husker bl.a. et guild som ville selge Ashkandi for 1200g :p

 

Står ofte at ***** raider MC i dag, har plass til 10 stk randoms som kan kjøpe evt loot. Da er det jo vanligvis sånn at de 30 fra ***** er såpass gode at MC er lett uansett om de har med randoms eller ei.

Lenke til kommentar
Ta og kontakt de store guildene ingame, spørr etter en offiser i whisper eller noe og hør om de har et programm for guildete turer til MC :) mange NAxxere som gjør det :)

7040741[/snapback]

 

ja vet det men har ikke så alt får mye penger og håper ikke de vil ha så sykt mye får en CHT,,

Lenke til kommentar

Spiller du på Silvermoon/aliance, hør med Sacred Order. har hatt en pause en stund nå selv, men i min tid hendte det rett som det var at vi summona hunters inn for Leaf`en fra chesten, kan ikke huske vi tok betalt for det heller.

 

MC runs nå til dags er vel for noen få T2 underbukser, ellers kun alt-equip, og moneyruns.

 

Skulle dere høre, si at Oldcrow posta her, så kan de flame meg om de vil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...