Gå til innhold

Album å se fram til i år 2007


Jernlov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jo 2/3 av skivene dems out of print da. Nesten alle utgivelsene dems er jo demo re-releases limited til 1000kopier. Er egentlig bare [view] og Vilosophe som er noe du får tak i over disk. Eller så må du på ebay, har fått tak i en del Manes der selv.

 

Manes discography

Hvis du ser der så er det bare [view], Vilosophe og Under ein Blodraud Maane som er ordentlige utgivelser. Og selv UeBM var presset i limited opplag dessverre (2 ganger). Gir det cult- og samleverdi dog :p Alt føre Vilosophe var sort metal altså, hvis du forventer noe electronica\weirdo music.

7280619[/snapback]

 

hmm jaja, sære saker det der.. fant både [View] Vilosophe på cdon å bestilte meg begge :)

 

Men et album som jeg ser frem til er den nye til Linkin Park...

 

..hehe yeah right!! :!:

7281628[/snapback]

Kyrck Productions har nå (annonsert for 4 dager siden) gitt ut 2nd edition av Svarte Skoger komplikasjonen som inneholder alle 3 demoene dems på CD med annet cover.

 

Så nå har du muligheten til å skaffe deg den i det minste, men det er 2nd edition da, er ikke like kult som første pressinga :p

Lenke til kommentar
Swallow The Sun - Hope (07.02.07) (Jonas Renkse på gjestevokal!) :D

7286829[/snapback]

 

du gleder deg vel ikke til Swallow The Sun bare pga at Renkse er med som gjestevokalist vel?

7287557[/snapback]

 

Om så var, hadde det gjort noe? Han er min absolutte favorittvokalist. Er definitivt ikke den mest dyktige teknisk, men det er noe med vokalen hans som jeg virkelig elsker.

 

Men tilbake til saken. Nei, det er ikke bare derfor jeg gleder meg. Elsker Swallow The Sun. Spesielt "The Morning Never Came!"

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Threshold er i studio for tiden, med plate som skal komme ut tidlig i 07.

Forrige plate "Subsurface" fra 2004 og "Hypothetical" fra 2001 er i mine ører solide progressive metal-utgivelser, så detta kan bli bra.

Midlertidig tittel er visst: 'Pilot In The Sky Of Dreams' og albumet skal gies ut på Nuclear Blast Records.

 

Noen som har hørt noe om Circus Maximus, de må da vel komme med ny skive snart.

EDIT: forresten, det ville kanskje vært en ide å skrive opp sjanger i oversiktsposten? Vil hjelpe folk med å finne ny musikk de muligens kan like tror jeg.

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar
jævlig konge da!  :w00t: ..å dette skal da altså komme i 2007 right?

7289389[/snapback]

Nei den er ute nå,

-November 11th 2006: MANES  "Svarte Skoger " 2nd edition available now. After the sold out 1 st edition , this one comes with differant booklet with unreleased fotos from the 92-95 era. Svarte Skoger  contains the Maanens Natt Demo -1993, Ned I Stillheten -Demo, 1994, Til Kongens Grav De Døde Vandrer - Demo 1995 + 2 unreleased bonus tracks from 1991-1992, tottal time 77 minutes of harsh obscure distant and cold black metal in its most original form.

 

Kontakt kyrck_khal(at)hotmail(dot)com om du er interessert.

 

EDIT: forresten, det ville kanskje vært en ide å skrive opp sjanger i oversiktsposten? Vil hjelpe folk med å finne ny musikk de muligens kan like tror jeg.

7292051[/snapback]

Har sagt tidligere i tråden at jeg kanskje skal dele listene inn i sjangre.

Lenke til kommentar
jævlig konge da!  :w00t: ..å dette skal da altså komme i 2007 right?

7289389[/snapback]

Nei den er ute nå,

-November 11th 2006: MANES  "Svarte Skoger " 2nd edition available now. After the sold out 1 st edition , this one comes with differant booklet with unreleased fotos from the 92-95 era. Svarte Skoger  contains the Maanens Natt Demo -1993, Ned I Stillheten -Demo, 1994, Til Kongens Grav De Døde Vandrer - Demo 1995 + 2 unreleased bonus tracks from 1991-1992, tottal time 77 minutes of harsh obscure distant and cold black metal in its most original form.

 

Kontakt kyrck_khal(at)hotmail(dot)com om du er interessert.

 

har gjort det nå, betalt å greier ..håper han er til å stole på. har du noe erfaringer? :dontgetit:

Endret av Alper
Lenke til kommentar
Swallow The Sun - Hope (07.02.07) (Jonas Renkse på gjestevokal!) :D

Orphaned Land - The Never Ending Way Of ORwarriOR

Sieges Even - Paramount

Mors Principium Est - Liberation = Termination

7286829[/snapback]

 

 

Dæven, kult. Har aldri hørt om noen som har hørt om Swallow The Sun før. Jeg fant en cd i en butikk en gang, synes det er drit kult. Men jeg har liksom aldri sett noen album eller hørt noe mer om dem etter det. Har trodd at det har vært et skikkelig ukjent band.

Kult!

 

Noen som har hørt om Virgin Black og Notre Dame?

Endret av Rino_
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...