Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Puppe-tråden. Diskusjon ang disse himmelske verk


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ettersom jeg er hetrofil jente burde jeg kanskje ikke ha så mye å si, men jeg synes ihvertfall de to siste jentene dere har postet har alt for store pupper i forhold til proposjonene. Det ser unaturlig og ubalansert ut.

7037542[/snapback]

Jeg hadde nok tatt dem også, men jeg tenner like mye (mer) på hun som var i posten min ovenfor.
Lenke til kommentar

Pupper er bare fantastisk. Elsker dem, de er så gode og myke og ta på, så ufattelig digge å ligge å kose med.. Jeg vet ikke jeg, hva som er skikkelig stygt, men må innrømme at ene eksempelet oppi her var skremmende. Jeg har så langt kommet meg unna med søte, små, faste, deilige pupper med rosa nippels, og et par ganger store og faste med rosa/brune nippels. Jeg savner jentekjærestene mine, de er deiligere enn guttene å tafse på. (No offense om du leser dette, Torbjørn, men that's the truth)

Lenke til kommentar
Jeg syns egentlig pupper er ganske fascinerende (til tross for at jeg er jente). Men det forutsetter at de er fine å se på, ikke henger eller har sykt merkelig fasong.

7029779[/snapback]

Jeg synes dine pupper er fascinerende.

 

Å du veit at før eller senere kommer jeg til å slå deg i minesveiper.

Lenke til kommentar
Jeg syns egentlig pupper er ganske fascinerende (til tross for at jeg er jente). Men det forutsetter at de er fine å se på, ikke henger eller har sykt merkelig fasong.

7029779[/snapback]

Jeg synes dine pupper er fascinerende.

 

Å du veit at før eller senere kommer jeg til å slå deg i minesveiper.

7038069[/snapback]

Ikke si sånt uten å legge ut bilder, dah. Det er jo ikke alle som har sett dem.

Lenke til kommentar
Pupper er bare fantastisk. Elsker dem, de er så gode og myke og ta på, så ufattelig digge å ligge å kose med.. Jeg vet ikke jeg, hva som er skikkelig stygt, men må innrømme at ene eksempelet oppi her var skremmende. Jeg har så langt kommet meg unna med søte, små, faste, deilige pupper med rosa nippels, og et par ganger store og faste med rosa/brune nippels. Jeg savner jentekjærestene mine, de er deiligere enn guttene å tafse på. (No offense om du leser dette, Torbjørn, men that's the truth)

7037776[/snapback]

 

Om ikke annet beviser du jo at avataren din er ganske nøyaktig.. Noe panisk de siste dagene dog, så du bør kanskje vurdere å tone det ned litt...?

Lenke til kommentar

Bryster, mmm, bryster, er tingen, helst ikke så veldig gamle bryster for da henger de litt, men på den annen side, noen unge bryster henger jo også, kommer vell egentlig mye ann på størrelsen.

Giganto nipler og henge jur er ikke pent, men noe annet som ikke er så veldig pent, er for store bryster, årsaker kirurgiske inngrep, klarer ikke si slike pupper som stikker rett ut, ser harde ut, og er helt knall runde, det er noe fint. Ble linket til et parr slike på foregående side. Store bryster er jo pent til en viss grad, kommer mye ann på kroppen til personen de hører hjemme på. Småe bryster er jo også pent, kan vær ekstremt pent!

Fordi: bryster er bryster, de feste elsker dem, I sure do :love:

Endret av kt600
Lenke til kommentar

Kunne du ikke tenke deg å sitte over skrevs over magen på ei med bryster slik som du kommenterte at du ikke klarte å like, tiss-tassen pekende fremover og såvidt borti munnen hennes, og jukke litt sakte frem og tilbake? Mmmm, klemme dem litt inn og nyyyyte.

 

Dét er fordelen med å ha litt størrelse på dem :) For små gjør slikt vanskelig, eller det kan fjerne noe av nytelsen.

Lenke til kommentar
Kunne du ikke tenke deg å sitte over skrevs over magen på ei med bryster slik som du kommenterte at du ikke klarte å like, tiss-tassen pekende fremover og såvidt borti munnen hennes, og jukke litt sakte frem og tilbake? Mmmm, klemme dem litt inn og nyyyyte.

 

Dét er fordelen med å ha litt størrelse på dem :) For små gjør slikt vanskelig, eller det kan fjerne noe av nytelsen.

7042061[/snapback]

 

Hvorfor skulle dette være av noe glede...blir jo mye klisj, spessielt hvist de er veldig store....men jeg ser abslutt poenget ditt ;)

Lenke til kommentar
Nytelsen for de som absolutt må presse penisen mellom brystene på jenta, ja.

7042092[/snapback]

Det er forskjell på "må absolutt" og "kan ha gleden av å gjøre". Det finnes jenter jeg kunne tatt selv om de ikke er titty-fuckable. Faktisk er det ikke noe krav, men en bonus. Uansett er poenget at her fokuserer vi på bryster, så da ser man på gleder og ulemper ved dem :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...