Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Puppe-tråden. Diskusjon ang disse himmelske verk


g@bb@

Anbefalte innlegg

Runde, faste som bærer preg av en godt trent kropp.

7028711[/snapback]

La meg legge til: ... og ikke er trent bort.

Det er forresten viktig for jenter som vil unngå hengepupper å unngå jogging. Selv sportsbh-er kan ikke motvirke gravitasjonen så mye som man skulle ønske. Spinning og svømming er fine ting uten rykk og napp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pupper er faktisk stort sett irriterende.

Med mindre man er sammen damen eller har et annet sexrelatert forhold til henne, så må man jo konse for å holde blikket på riktig sted,

og da hjelper det lite at mange jenter går med utringing som bare skjuler brytvortene.

 

Dessuten har jeg dessverre en tendens til å la blikket falle litt dersom jeg dagdrømmer, og da ser det jo ut som jeg ser rett på puppene dersom jenten sitter ovenfor. Det er flaut :(

Som regel synes jo jenten det bare er en litt morsom situasjon, særlig når jeg prøver å forklare sammenhengen, men jeg kan ikke si at jeg digger å rødme.

 

Når det er sagt så er pupper superfascinerende. De er nydelige der de strutter imot meg, og kjempedeilige å leke med. Dessverre er det også de jentene som ikke liker puppene sine, og ikke vil dele dem med oss gutter. Eller de som ikke har følsomme pupper som bare synes det er ubehagelig og kjedelig når vi fofler med dem.

Lenke til kommentar
La meg legge til: ... og ikke er trent bort.

Det er forresten viktig for jenter som vil unngå hengepupper å unngå jogging. Selv sportsbh-er kan ikke motvirke gravitasjonen så mye som man skulle ønske. Spinning og svømming er fine ting uten rykk og napp.

7029817[/snapback]

De her kan vi vel enes om (eller ørlitt større): https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=102119

 

.., no? :)

Lenke til kommentar
Jeg syns egentlig pupper er ganske fascinerende (til tross for at jeg er jente). Men det forutsetter at de er fine å se på, ikke henger eller har sykt merkelig fasong.

7029779[/snapback]

 

Hehe, *Rebel-Rider se for seg et senario*

 

*Monolog forran speilet en vakker morgen*

 

Juliess: "oi for noen fine pupper du hadde da"

Juliess: "å mener du virkelig det? så snillt sagt av deg"

 

Men skøy til side. :)

 

Oppdaget tidlig at jenter "sizer" opp hverandre når de er ute,

og kan lett bli missunnelig på hverandre (fant det ut etter noen kviskret litt

høyere en de burde ha gjort) så tror jenter kan være like fasinert av pupper

som vi menn er. Hva størrelse angår så liker jeg de mellomstore best, slikon

har jeg ikke mye til overs for (med mindre det er av medisinske årsaker)

Synes flere jenter burde vært stolt av seg selv når de studerer seg selv i

speilet.

Lenke til kommentar

7029779[/snapback]

Hehe, *Rebel-Rider se for seg et senario*

 

*Monolog forran speilet en vakker morgen*

 

Juliess: "oi for noen fine pupper du hadde da"

Juliess: "å mener du virkelig det? så snillt sagt av deg"

7030092[/snapback]

:o Hvordan visste du det?

..de er jo deilige å ta på, haha. Varme osv :wee:

 

Er forresten enig i det andre du sier, jeg tror det er mange som har lett for å bli sjalu på hverandre osv. Vet om mange som føler seg usikre fordi de føler at de har for små pupper.

Jeg føler meg komfortabel med mine egne etter en episode i jentegarderoben etter en ballspilltime (ok, nå hørtes det ut som om det skal komme en skitten historie, haha). Det var meg og to andre som var der. Hun ene er tilnærmet flat, mens hun andre har gigantiske pupper, at hun kan løpe uten å slå seg selv bevisstløs er et under. Mens jeg er sånn i midten tenker jeg. Og begge de to var misfornøyde med puppene sine. Så jeg tror at egentlig uansett om man har store, små eller middels, så finnes det ting man vil rette på. Så etter den gangen har jeg ikke brydd meg så mye om det, jeg får jo ikke gjort noe med dem uansett. Med mindre jeg vil bruke mange tusen på å operere, men de pengene finner jeg mye annet mer fornuftig å bruke på.

 

Jeg har sett mange rare pupper i garderober (ja, jeg er sånn som må se, men jeg GLOR ikke), men ingen som er sånn direkte stygge. Alle er jo forskjellige, så. Men hengepupper er vel aldri sånn direkte dritfint.

 

Edit: Fiksa en quote.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Madamen min har verdens fineste pupper! Skulle gjerne ha slengt opp bilde, men er redd for den reaksjonen hun vi gi meg når hun finner det ut :blush: .

 

De her fine, faste og 75 B. Også me to søte føflekker på. en rett opffor nippelen på venstre herlighet, og en lengre oppe på høyre herlighet :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...