Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Puppe-tråden. Diskusjon ang disse himmelske verk


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er generelt imot silikon, med mindre damen er helt flat.

Da har jeg forståelse for at hun vil gjøre noe med det, men jeg ville aldri kunne foreslått noe slikt ut av det blå.

 

Ellers synes jeg at piercing kan være utrolig sexy, men også utrolig upassende. Etterhvert som puppene nærmer seg navlen burde man uansett ta dem ut.

 

Jeg må også si at jeg er imponert over norske damer. Såvidt jeg har hørt og forstått så har faktisk puppene i Norge vokst delvis pga. fedme, det er kanskje ikke fullt så positivt, men ikke minst pga. evolusjon noe som jeg synes er ganske fascinerede. Ettersom det har blitt mer og mer fokus på sex og pupper, har puppene vokst deretter.

 

Det mindre pene bildet det ble linket til var fælt. Hun burde i det minste ha fjernet piercingene. Det kan jo nesten se ut som at puppene visner pga. dem.

Lenke til kommentar
Jeg må også si at jeg er imponert over norske damer. Såvidt jeg har hørt og forstått så har faktisk puppene i Norge vokst delvis pga. fedme, det er kanskje ikke fullt så positivt, men ikke minst pga. evolusjon noe som jeg synes er ganske fascinerede. Ettersom det har blitt mer og mer fokus på sex og pupper, har puppene vokst deretter.

7034488[/snapback]

Hvor fort tror du evolusjonen fungerer? Jeg tror nok heller grunnen til at storbrystede overlever godt er at store bryster = gode sjanser på en vellykket barnefødsel, enn at evolusjonen har tatt en "mini-revolusjon" de siste 50 år siden det har blitt større puppe-fokus.

Lenke til kommentar
Det mindre pene bildet det ble linket til var fælt. Hun burde i det minste ha fjernet piercingene. Det kan jo nesten se ut som at puppene visner pga. dem.

7034488[/snapback]

 

Hun burde ha fjernet piercingene, ja, men da fordi smykkene er for korte (tillater ikke hevelse og rensing) og fordi kulene er så små at de kan vokse inn i brystvorten når de hovner opp. Lite flink piercer som har satt dem.

Lenke til kommentar
Hun veksedama hadde jo bra pupper, men hvor ekte de er, er en annen sak. Syns det er litt juks når man har de fake :!: (haha, for en setning). Det meste kan jo opereres til å bli pent, hvertfall penere.

7034306[/snapback]

 

De er nok meget fake... la meg se om jeg finner et annet bilde... å jo Keeley Hazzel in a sec:

post-51400-1160424147_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Keeley er dødsdigg!

Kjøpte FHM på engelsk bare fordi de hadde flere bilder av henne!

 

Når det er sagt kunne jeg aldri blitt sammen med henne. Alle guttene sikler etter henne, og ikke minst har de fleste sett henne med færre plagg enn hva som er anstendig :p

 

Næh, jeg trenger ikke noe perfekt kropp eller supre pupper på kjæresten, hun må bare være nerd nok til å holde ut med en som digger programmering og xbox360 :D

(Noe som gjør søkingen vanskelig nok, om ikke man skal begynne å kreve mer enn hva man har rett til i tillegg)

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar
Pupper er konstant i veien og tiltrekker seg mye uønsket oppmerksomhet. Og det er klin umulig å finne en behagelig bh  :thumbdown:

7028462[/snapback]

 

Så sant, så sant. Enten griseubehagelig eller alt for dyr for studentlånet mitt...

 

Hørt om dama som hadde sånne hengepupper at musa drakk opp melka ?  :whistle:

7035542[/snapback]

 

Haha.. Genialt! :mrgreen: I sånne tilfeller som piercingeksemplet ovenfor synes jeg faktisk silikon er en forståelig løsning..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...