Gå til innhold

hacked.. ferdig med wow?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vell en i guilden sletta charen sin, rerollet alliance på samme server (PvP), ombestemmte seg, sletta alliance char'en, og fikk til bake sin lvl 60 med nesten fullt gear.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk mail fra gm nå.. fikk et slikt standard svar der det står at dem skal investigate the issue and get back to me... så får bare vente og se da...

Begynne helt på nytt er ikke aktuelt for kin del.. har brukt meget lang tid for og få druiden til lvl 60. pga jeg ikke spiller så veldig mye... så orker ikke det igjen :(

Skrevet

Mest sannsynlige om gearet har blitt discenchantet, er at du må betale verdien i shards/nexus. Dette kan da være alt fra et par 100g om du har drittgear, til 1500-2000g om du hadde mye epix..

Skrevet
Noen som har prøvd "i hate keyloggers" programmet forresten.?

http://www.dewasoft.com/privacy/kldetector.htm

??

7024825[/snapback]

Og dette funker? Begynner å bli litt paranoid for min karakter. :blush:

7025051[/snapback]

Aner ikke, vet om flere som bruker den

Eneste jeg merker når jeg bruker den er at bruker sykt med cpu

Skrevet
Når folk hacker kontoen din, gir dem deg bare et tegn at det er påtide å fokusere på reallife isteden :-)

<3 hackers

7026719[/snapback]

Så hvis noen robber deg for alt du eier og har IRL så er det bare et tegn på at du burde flytte ut i skogen, bo under noen greiner og spise kongler?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

For å beskytte seg mot keyloggere så kan du skrive ned passordet i en fil på pc'n så kopierer du det bare og limer inn når du skal spille wow.

Skrevet
For å beskytte seg mot keyloggere så kan du skrive ned passordet i en fil på pc'n så kopierer du det bare og limer inn når du skal spille wow.

7027361[/snapback]

Den var ikke dum du..

Men på hvilke måter kan de installere keylogger på maskinen min?

Skrevet

Keyloggers kan komme på maskinen din om du bruker Internet explorer og drar på tvilsomme nettsider. Det er ikke noe som forekommer helt uten vidre

Skrevet
Keyloggers kan komme på maskinen din om du bruker Internet explorer og drar på tvilsomme nettsider. Det er ikke noe som forekommer helt uten vidre

7029913[/snapback]

Jeg fikk en keyloggere installert på maskinen min ved å gå til en URL som utgav seg for å være et bilde, og jeg bruker Opera.

Skrevet

7029913[/snapback]

Jeg fikk en keyloggere installert på maskinen min ved å gå til en URL som utgav seg for å være et bilde, og jeg bruker Opera.

7029939[/snapback]

:cry:

Og jeg som sitter her på min høye (Opera-) hest og har følt meg så trygg !

Jeg unnlater som oftest å gå inn på lugubre adresser, da.

Skrevet

7030035[/snapback]

Det var en periode hvor hele det offisielle WoW-forumet var proppet med linker til key-loggere. Ofte i tråder som "Post your UI" og lignende.

Skrevet

7027361[/snapback]

Men da har du straks bedre sjanser for at "vanlige" hackere finner passordet ditt. Gjem det godt, ha et trygt passord, la de 5 første bokstavene ligge lagret i ei fil som du kopierer fra mens du skriver inn de 5 siste bokstavene selv. Installer brannmur/firewall (selv er jeg godt fornøyd med F-Secure), og begynn å bruk vett når du går på nett.

Blir du hacket da, er det lite du kunne gjort annerledes. Sett deg ned og gråt.

7027361[/snapback]

Den var ikke dum du..

Men på hvilke måter kan de installere keylogger på maskinen min?

7029855[/snapback]

Det kan de gjøre på utallige måter. Det kan skje ved at du går inn på ei nettside (tilogmed diskusjon.no kan bli rammet), ser på et bilde (en avatar(!)), ved at PC'n din bare står tilgjengelig på nett (du behøver ikke gjøre noe som helst), gjennom programmer du installerer (ofte mye dritt å få gjennom "gamle" fildelingsprogrammer som kazaa osv.), osv.

Bruk de forhåndsreglene jeg nevner ovenfor så er du allikevel nogenlunde sikret, i og med at det vil finnes millioner av lettere ofre enn deg.

Selv gidder jeg ikke å bruke "Keylogger detectors", jeg gidder ikke engang å åpne lenka ettersom dette gjerne er en keylogger i seg selv. Ei heller gidder jeg å lagre halve passordet i ei fil på PC'n, men dette er kun latskap =/

Skrevet (endret)

7030035[/snapback]

Det var en periode hvor hele det offisielle WoW-forumet var proppet med linker til key-loggere. Ofte i tråder som "Post your UI" og lignende.

7030125[/snapback]

Det var det jeg mente ;)

Hvis noen linker bilde UI'en sin, går jeg kun inn på den om det ligger på imageshack eller lignende.

Hvis linken er www.sdofue.ru/xXx/keylogzor holder jeg meg unna :)

Her på forumet stoler jeg litt mere på da :whistle:

Endret av kristteo
Skrevet

Tre stykker i guildet våres fikk hacket kontoen sin for et par uke siden, mistet alt gear og gull. De fikk gearet tilbake, men måtte riktig nok betale vendor pris for alle tingene (altså like mye som man hadde fått ved å selge ustyret til vendor).

Skrevet
Hvorfor sier nesten alle at man får tilbake character uten gear?

Du får dem alltid tilbaked MED gearet ditt.. det blir aldri borte.

7024329[/snapback]

alle jeg har hørt fikk tilbake charactern uten gear

7024342[/snapback]

Fordi de disenchanta alt. Om ikke noe er disenchanta får du det tilbake. Så han som har lagd topivfår nok ikke gearet tilbake. Men, det er mulig han kan kjøpe det tilbake fra gms, to i guildet mitt som hadde blitt hacka fikk tilbaket alt gearet sitt for så og så mange gull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...