Keltern Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Er det andre enn meg som har problemer med at panda antivirus bruker ganske heftig med systemressurser? Jeg gikk fra NOD32 til Panda Titanium 2007, da jeg kjøpte det for litt siden, og var meget fornøyd med hvor bra det var. Men den siste tiden har jeg lagt merke til hvor mye minne og cpu det bruker, uten at det egentlig er aktivt! Så, jeg lurer på om noen har noen tips?
wil Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Tja, jeg prøvde Panda Internet Security 2007 jeg, på laptopen min, og den bruker ressurser ja. Eneste jeg hadde problemer med var at skanninga hang seg veldig mye, så jeg bytta tilbake til PC-Cillin 2007 istede.
Keltern Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 javel.. det henger seg ikke her.. bruker bare veldig mye minne "for no apparent reason"
Keltern Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 AVG? hehe! NEVER! nå har det sånn at jeg har kjøpt Panda da.. også bruker det noe stygt med ressurser, så noe er feil! minnebruken går opp fra ca 30MB til langt over 300MB bare på noen sekunder, å slik går det opp og ned.. ikke konstant, men innimellom.. something's up, doc!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå