Gå til innhold

Ninja Gaiden - Nexgen PS3 (Nye bilder)


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snip

 

Aldri sagt bildene er postet før, MALA har postet en veldig fin link som fint kan brukes  :thumbup:

 

jeg har bare sagt bildene er 2 uker gamle uansett  :!:

7014525[/snapback]

 

Ro ro :D

 

Det er ikke så nøye at vi har 20 poster med Saints Row og 10 med TDU der ute da?

 

Nei, jeg skal gi meg selv om jeg syns det er voldsomt så det glefses for ingenting. :dontgetit:

 

Uanskvett, det ser jaggu vakkert ut om det nå er en remake eller ikke. Det vil nok gi en annerledes spillopplevelse enn den gode gamle xbox versjonen som tilogmed jeg har brynt meg på.

Lenke til kommentar
Uanskvett, det ser jaggu vakkert ut om det nå er en remake eller ikke. Det vil nok gi en  annerledes spillopplevelse enn den gode gamle xbox versjonen som tilogmed jeg har brynt meg på.

 

Håper virkelig ikke det blir en veldig annerledes opplevelse. Det er ingenting jeg ville ha forandret ved orginalen (bortsett fra at den kunne ha vært en anelse lettere :) ). Beste spillet noensinne IMHO :) Fatter ikke hvorfor de gidder å gjøre Rachel spillbar. Hvem ville være en dame istedet for en übercool Ninja?? :)

Endret av espent
Lenke til kommentar
Med puppefysikken i dagens spill - Såklart vi vil hoppe å sprette med dem på skjermen da? :wee:

 

 

:p

7015140[/snapback]

 

Men det er jævlig forvirrende å spille når man løper rundt med kamera bakovervendt for å kikke på seg selv hele tiden.. Samt uvanen med å stoppe fremfor speil for å betrakte herligheta. (Den såkalte Lara Croft effekten :D )

 

Det er ingen som er så jålete som spillnerder som spiller Lara Croft i et rom med speil i.. :D

Lenke til kommentar
Til de som ikke har spilt det: JA det er absolutt verdt et kjøp! Sinnsykt moro, sinnsykt irriterende :yes:

 

Husk å kjøpe en ekstra kontroller eller to også, for dette spillet har en tendens til å forkorte levetiden på dem :D

7014510[/snapback]

Dette er spillet som beviser hvilket kvalitetsprodukt XBOX-kontrolleren virkelig er! Etter den behandlingen min ble utsatt for under NG, er det et guds under at den fortsatt virker. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...