Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten useriøs teori:

Sony Ericsson fant ut at P1000 måtte være den perfekte og mest avanserte mobiltelefonen, og de fant også ut at siden teknologien går fremover blir dette umulig. For å løse problemet fjernet de hele serien da de nærmet seg P1000 :p

 

Neida, får vel si noe seriøst også :p

Hvis P-serien forsvinner uten noen reell oppfølger så er jeg ikke kunde hos Sony Ericsson lenger. Da blir det Nokia eller HTC ;)

Lenke til kommentar

Det blir vel som bmwm3 har snakket om tidligere i denne tråden:

 

M serien ser ut til å overta på en måte, på en måte ikke.

Tenk på W800, som kamera mobil og musikk.

P990 er omtrent samme konsept, alt i ett.

Det kommer nok til å bli mer delt ja.

 

Vi vil måtte velge mellom hva for funksjoner vi setter høyest! Akkurat som Cybershot(kamera) eller Walkman(musikk) :ermm: Tydelig at SE vokser

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar

Jeg går nå og venter på en oppfølger av K800i evt W810i, kunne godt tenkt meg en telefon som kombinerer 3,2mpix kamera og en grei mp3-spiller. Da K800i koster det samme nå som den gjorde for mange måneder siden, byr det meg ærlig talt litt imot å kjøpe den nå.

 

Vil en oppfølger av W810i ha 3,2mpix kamera, eller vil de holde seg til 2,0 slik den har nå? SE's tradisjon har vel vært å innføre en walkman-versjon av populære telefoner med mye samme specs + litt ekstra, som f.eks W800i som bygger på K750i. De hadde begge 2,0mpix, altså bør vi vel forvente et 3,2mpix kamera på W810i's oppfølger?

 

Venter også på 2gb-versjon av M2-brikken. 1gb blir gjerne litt snaut om man har mye musikk og ønsker å kunne ta noen bilder. Denne er vel ventet rundt juletider har jeg hørt :)

Endret av NoXify
Lenke til kommentar
Jeg går nå og venter på en oppfølger av K800i evt W810i, kunne godt tenkt meg en telefon som kombinerer 3,2mpix kamera og en grei mp3-spiller. Da K800i koster det samme nå som den gjorde for mange måneder siden, byr det meg ærlig talt litt imot å kjøpe den nå.

 

Vil en oppfølger av W810i ha 3,2mpix kamera, eller vil de holde seg til 2,0 slik den har nå? SE's tradisjon har vel vært å innføre en walkman-versjon av populære telefoner med mye samme specs + litt ekstra, som f.eks W800i som bygger på K750i. De hadde begge 2,0mpix, altså bør vi vel forvente et 3,2mpix kamera på W810i's oppfølger?

 

Venter også på 2gb-versjon av M2-brikken. 1gb blir gjerne litt snaut om man har mye musikk og ønsker å kunne ta noen bilder. Denne er vel ventet rundt juletider har jeg hørt :)

7293468[/snapback]

 

 

Ai = oppfølgeren til W810, har 2 megapxl cam.

3.2 megapxl cam kommer i 07 i walkman branding ja.

:)

 

Mht P1000 ...

Eller det du jornan bruker som symbolikk her, den "ultimate smart mobilen".

Så tror jeg vi skal la den ligge for nå, men ikke umulig vi vil se denne, men den vil da se annerledes ut enn P serien hittil har sett ut som.

:)

Lenke til kommentar

Men M-serien er jo et helt annet konsept når det gjelder utforming i forhold til P-serien. Vil da både flipp og vanlig QWERTY tastatur bli erstattet av T9 tastatur med QWERTY funksjon eller hva man vil kalle det? Flippen er en svært god grun til at jeg bruker Sony Ericsson. Hvis de fjerner den finnes det ingen Symbian mobiler med TS som passer mine behov. Får beholde P990i til den blir kjempegammel, da. Leit at de fjerner dette konseptet som har vart helt fra 2000 til nå. Ingen har vel noen gang klaget på det?

 

Kanskje jeg skulle kvitte meg med alt dette avanserte og kjøpe en deisgn mobil. Ingenting å tenke på. blir ikke utdatert (designmobiler er sjeldent avanserte), og de blir ikke "harry" etter hvert heller. Noen designtelefoner fra SE nå? Z610i er jo helt vanlig når man åpner den. Ikke mye spesiell da :(

 

Noen som har sett det som er sendt fra London? Noen nye mobiltelefoner? ;)

Lenke til kommentar
Men M-serien er jo et helt annet konsept når det gjelder utforming i forhold til P-serien. Vil da både flipp og vanlig QWERTY tastatur bli erstattet av T9 tastatur med QWERTY funksjon eller hva man vil kalle det? Flippen er en svært god grun til at jeg bruker Sony Ericsson. Hvis de fjerner den finnes det ingen Symbian mobiler med TS som passer mine behov. Får beholde P990i til den blir kjempegammel, da. Leit at de fjerner dette konseptet som har vart helt fra 2000 til nå. Ingen har vel noen gang klaget på det?

 

Kanskje jeg skulle kvitte meg med alt dette avanserte og kjøpe en deisgn mobil. Ingenting å tenke på. blir ikke utdatert (designmobiler er sjeldent avanserte), og de blir ikke "harry" etter hvert heller.  Noen designtelefoner fra SE nå? Z610i er jo helt vanlig når man åpner den. Ikke mye spesiell da :(

 

Noen som har sett det som er sendt fra London? Noen nye mobiltelefoner? ;)

7296095[/snapback]

 

 

Hehe, jeg har ikke lyst til å fortelle deg om utformingen på den jeg/vi tenker på.

Det jeg kan si er at UIQ vil endres, og bli bedre.

Pr idag er den ikke så bra, og potensialet er ikke fullbyrdet.

Merk deg dette - ok.

 

P990 er den mobilen fra SE som blir mest returnert.

Det vil også bli UIQ uten TS...

Og antall UIQ modeller som kommer i 07, vil bli flere enn fjorårets.

:)

 

Mht neste presentasjon.

Ser ut til at det dukker opp en artikkel om dette, ved en bestemt side, jeg er sikkert på at dere vet hvor?

:whistle:

Der jeg kommer til å ta for meg SE i 2007, strategi, produkter og kanskje litt annet?

:)

Lenke til kommentar
Jeg går nå og venter på en oppfølger av K800i evt W810i, kunne godt tenkt meg en telefon som kombinerer 3,2mpix kamera og en grei mp3-spiller. Da K800i koster det samme nå som den gjorde for mange måneder siden, byr det meg ærlig talt litt imot å kjøpe den nå.

 

Vil en oppfølger av W810i ha 3,2mpix kamera, eller vil de holde seg til 2,0 slik den har nå? SE's tradisjon har vel vært å innføre en walkman-versjon av populære telefoner med mye samme specs + litt ekstra, som f.eks W800i som bygger på K750i. De hadde begge 2,0mpix, altså bør vi vel forvente et 3,2mpix kamera på W810i's oppfølger?

 

Venter også på 2gb-versjon av M2-brikken. 1gb blir gjerne litt snaut om man har mye musikk og ønsker å kunne ta noen bilder. Denne er vel ventet rundt juletider har jeg hørt :)

7293468[/snapback]

 

 

Ai = oppfølgeren til W810, har 2 megapxl cam.

3.2 megapxl cam kommer i 07 i walkman branding ja.

:)

 

Mht P1000 ...

Eller det du jornan bruker som symbolikk her, den "ultimate smart mobilen".

Så tror jeg vi skal la den ligge for nå, men ikke umulig vi vil se denne, men den vil da se annerledes ut enn P serien hittil har sett ut som.

:)

7294915[/snapback]

 

Jeg tror vertfall SE vil miste veldig mange kunder på å kutte ut P serien. Kommer dem med noe annerledes som alla M serien tror jeg mange rømmer fra SE. Jeg vil ha P1000 !

Lenke til kommentar
Jeg tror vertfall SE vil miste veldig mange kunder på å kutte ut P serien. Kommer dem med noe annerledes som alla M serien tror jeg mange rømmer fra SE. Jeg vil ha P1000 !

 

Ser ikke noe ulempe med M-serien, klart P-serien har eksistert lengre og folk er trofast/lojal med P-serien, det er flott. Men om M-serien blir lik P-serien så er det ikke noe ulempe.

Lenke til kommentar
Jeg tror vertfall SE vil miste veldig mange kunder på å kutte ut P serien. Kommer dem med noe annerledes som alla M serien tror jeg mange rømmer fra SE. Jeg vil ha P1000 !

 

Ser ikke noe ulempe med M-serien, klart P-serien har eksistert lengre og folk er trofast/lojal med P-serien, det er flott. Men om M-serien blir lik P-serien så er det ikke noe ulempe.

7298081[/snapback]

 

Jeg tror det er store sjanser for at stort sett alle blir happy neste år.

Som nevnt kommer det flere UIQ med og uten TS, så mulighetene bare øker fremover.

:)

Men det er ting jeg kommer mer tilbake til senere.

Lenke til kommentar
Jeg tror vertfall SE vil miste veldig mange kunder på å kutte ut P serien. Kommer dem med noe annerledes som alla M serien tror jeg mange rømmer fra SE. Jeg vil ha P1000 !

 

Ser ikke noe ulempe med M-serien, klart P-serien har eksistert lengre og folk er trofast/lojal med P-serien, det er flott. Men om M-serien blir lik P-serien så er det ikke noe ulempe.

7298081[/snapback]

 

Jeg tror det er store sjanser for at stort sett alle blir happy neste år.

Som nevnt kommer det flere UIQ med og uten TS, så mulighetene bare øker fremover.

:)

Men det er ting jeg kommer mer tilbake til senere.

7298730[/snapback]

 

Jeg vil ha en tlf med UIQ og TS, med flipp, nr taster og QWERTY tastatur du kan skrive skikkelig på, med muligheter til å fjerne flip slik skjerm blir stor og fin, wlan, kamera min 3 mpx, mp3 muligheter er uvesentlig (stor fordel vist det ikke er en hovedfunksjon vertfall alla w-serien er ikke min ting, samme er vekt og størrelse uvesentlig, skjermen må være stor. Blir jeg happy neste år?

Endret av EldarHelseth
Lenke til kommentar
Jeg vil ha en tlf med UIQ og TS, med flipp, nr taster og QWERTY tastatur du kan skrive skikkelig på, med muligheter til å fjerne flip slik skjerm blir stor og fin, wlan, kamera min 3 mpx, mp3 muligheter er uvesentlig (stor fordel vist det ikke er en hovedfunksjon vertfall alla w-serien er ikke min ting, samme er vekt og størrelse uvesentlig, skjermen må være stor.  Blir jeg happy neste år?

7299106[/snapback]

Blir du happy blir jeg happy :p

 

Tror jeg behlder P990i i en evighet jeg. Er jo ikke nødvendig å kjøpe noe nytt hele tiden, bare fordi det finnes. P990i tilfredstiller egentlig alle mine behov nå, så hvorfor legge ut tusenvis av nye kroner for å oppgradere noen småting? ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...