Gå til innhold

HW-Lan 06: Temperaturen her i salen...


XtrM_Nor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bedre for kaldt enn for varmt ey?

7013987[/snapback]

Oh yeah. Varm og tett innestengt luft er ille...

7014272[/snapback]

 

Det er bedre med varme enn kulde imo. Det har aldri vært for for varmt her syns jeg.

7014321[/snapback]

Har du vært våken rundt 6-7på morgenen? Tatt deg en tur ut i frisk luft og kommet inn igjen..? :sick:

 

Men smaken er som baken, og det er smaken til arrangøren som har vært sterkest denne gangen..

 

Men jeg enig i at det luftes for ofte og noen ganger for lenge!

Lenke til kommentar

Om det er riktig at dei held dørene åpne i eit kvarter må det vel være mogleg å ha ein dialog med personalet? Dersom det er så galt at folk sitter å fryser må jo tiltak bli satt i verk. Det er sikkert greit for dei som sitter ein plass det er OK temperatur, men å sitte ved PCen når du fryser er verken heldig eller spesielt behagelig.

 

BeFs: Takk

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Hei hei alle. Jeg skjønner at det er mange meninger om dette, og setter pris på at de kommer frem. Man kommer nok aldri til å bli enig om hva som er for varmt og hva som er for kaldt.

 

Men det er et annet aspekt ved luftingen, og dette er deltakerens miljøforhold. Vi ønsker å ta vare på dere, og dette prøver vi på selv om det er kaldt. Det er viktig å bytte ut luften i et lokale som dette, fordi med så mange mennesker her brukes oksygenet fort opp.

 

Det kan faktisk sammenlignes med når foreldra deres ber dere om å gå ut en tur i stedet for å sitte å spille. Oppfattes som mas, men er til deres eget beste.

 

Vi skal prøve å ta hensyn til dere deltakere, så hvis noen lider si fra!

 

Hilsen vakthavende chief Security.

Lenke til kommentar
Jeg pratet med en fra security i natt angående saken, og han anbefalte å si ifra til dem istedenfor å sitte og whine om det her :)

7020621[/snapback]

orly? Var ikke det egentlig en selvfølge..? Jeg ba i alle fall folk gjentatte ganger om å ta det opp med security på fredag da det var kaldt og alle klaget på IRC.

Lenke til kommentar
Dørene skal åpnes for lufting 5-6 ganger i døgnet. De skal være åpne rundt fem minutter for å få inn en del frisk luft. Dette bør ikke påvirke temperaturen nevneverdig ut over at det blir et kaldt gufs for de som sitter nærmest. Disse kan jo da benytte muligheten til å strekke på beina hvis det blir for kaldt. I tillegg vil søndre dør åpnes av og til fordi folk må ut og inn, men dette skal begrenses så langt det er mulig :)

 

Jeg tror forøvig ikke hangaren er særlig polstret, så temperaturen vil variere litt med temp ute. Gradestokken har falt en god del i natt, så det merkes nok..

7012301[/snapback]

 

sorry men go tro hell jeg er faen meg syk takket være den døra har vert oppe og den har faen meg vert oppe mere en 6 ganger i døynet

 

Hei hei alle. Jeg skjønner at det er mange meninger om dette, og setter pris på at de kommer frem. Man kommer nok aldri til å bli enig om hva som er for varmt og hva som er for kaldt.

 

Men det er et annet aspekt ved luftingen, og dette er deltakerens miljøforhold. Vi ønsker å ta vare på dere, og dette prøver vi på selv om det er kaldt. Det er viktig å bytte ut luften i et lokale som dette, fordi med så mange mennesker her brukes oksygenet fort opp.

 

Det kan faktisk sammenlignes med når foreldra deres ber dere om å gå ut en tur i stedet for å sitte å spille. Oppfattes som mas, men er til deres eget beste.

 

Vi skal prøve å ta hensyn til dere deltakere, så hvis noen lider si fra!

 

Hilsen vakthavende chief Security.

7020693[/snapback]

 

si meg er å ta vare på pss å gjøre oss syke?

 

fordi med så mange mennesker her brukes oksygenet fort opp.: brukes oksygenen opp på vikingskipet der det er tg med 5000 folk og ikke no lufting?

 

Vi skal prøve å ta hensyn til dere deltakere, så hvis noen lider si fra!

jeg har lidet de siste 2 dagene med å være sjuk. og jeg har mast til de folka om å se å få loket det utalige mange ganger men tydligvis noen idi0oter som arangsjerer hw lan. og hvorfor i all verden ha 1 dør helt oppe dere kunne heller hat en dør halt oppe mindre vind inn betyr varmere. om hw lan 07 er her i fårnebu kommer jeg faen meg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg sitter i døra i natt igjen, og jeg må si at det er mye mer behagelig her i natt enn i går. Da var det så fette kaldt ute at jeg satt å frøys konstand da jeg satt innafor døra. I dag er det helt pwn.

 

Og til deg som har blitt syk. Slutt å kvin. Ta på deg soveposen eller mere klær. Jeg satt å så på de som sitter ut mot parkeringsplassen i går whina som faen da jeg åpna døra. Ikke rart når de sitter i kun t-skjorte..

 

Det MÅ luftes, ellers kreperer vi hele gjengen.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Jeg sitter i døra i natt igjen, og jeg må si at det er mye mer behagelig her i natt enn i går. Da var det så fette kaldt ute at jeg satt å frøys konstand da jeg satt innafor døra. I dag er det helt pwn.

 

Og til deg som har blitt syk. Slutt å kvin. Ta på deg soveposen eller mere klær. Jeg satt å så på de som sitter ut mot parkeringsplassen i går whina som faen da jeg åpna døra. Ikke rart når de sitter i kun t-skjorte..

 

Det MÅ luftes, ellers kreperer vi hele gjengen.

7024663[/snapback]

 

 

hold kjeft a satt i sovepose 2 tesjoter en sjukk hettegenser + jakke og fremdeles frøs

 

DET MÅ IKKE LUFTES TG KLARER SEG FINT UTEN FFS. de prøver i hvertfal ikke å drepe de på lanet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...