Gå til innhold

HW-Lan 06: Temperaturen her i salen...


XtrM_Nor

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg sitter her å småfryser litt, og lurte på om andre føler det på samme måte, eller om det bare er meg? :blush: ... Og om det er flere som sitter og fryser, kanskje er enig med meg at det er unødig å lufte ut på de tidene av døgnet temperaturen utenfor er kaldest :hmm:

 

 

Erlend ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt enig her.... hva med å få opp varmen? og holde dørene lukket? jeg klarer så vidt skrive... luften er jo helt fin inne i lokalet fordi det er så høyt under taket så man trenger ikke lufte hver time feks som dere gjør nå...

 

 

 

TEAM HEGGEDAL....

Forever and ever baby

Lenke til kommentar

Dørene skal åpnes for lufting 5-6 ganger i døgnet. De skal være åpne rundt fem minutter for å få inn en del frisk luft. Dette bør ikke påvirke temperaturen nevneverdig ut over at det blir et kaldt gufs for de som sitter nærmest. Disse kan jo da benytte muligheten til å strekke på beina hvis det blir for kaldt. I tillegg vil søndre dør åpnes av og til fordi folk må ut og inn, men dette skal begrenses så langt det er mulig :)

 

Jeg tror forøvig ikke hangaren er særlig polstret, så temperaturen vil variere litt med temp ute. Gradestokken har falt en god del i natt, så det merkes nok..

Endret av enden
Lenke til kommentar

Jeg sitter på rad9.. og fryser meg snart ihjel... om de skal være åpne ca 5 sek... burde crew lære seg klokka.. vert oppe i over 15 min nå, and still is =/ KAAALLLDDDT..

 

snodig måte å få folk til å kjøpe varm drikke i kafeên på.. ^_^

 

it works though.. =P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...