Gå til innhold

HW-Lan 06: Temperaturen her i salen...


XtrM_Nor

Anbefalte innlegg

NUUBS!!

 

Viste dere at TG aragneres i en idretshall? i idretshaller er det krav til ventilasjon som går døgnet rundt.. derfor merker dere ikke at det ventileres der 24/7..

 

men hvis dere ser opp i taket på hangar 4 her, ser dere noe form for ventilasjonssystem da? tenk litt før dere begynner å sammenligne en flyhangar med en idrettshall.

 

men jeg er helt enig, det har vært veldig kaldt når vi lufter.. jeg er security selv og har luftet noen ganger. security har kun fått xl (husker ikke om det var L også) jakker, og jeg bruker medium, så jeg valgte å droppe jakke, og jeg er helt enig med dere deltagere, det er PISSKALDT å lufte om kvelden/natta.. personlig går jeg rundt med 2 bukser, 2 t-skjorter og en genser, men fryser som en helt enda. :(

 

men som vi har prøvd å fortelle alle deltagerne som klager på det, så er det ikke vi som har valgt å gjøre det sånn, men det er politiet/brannvesenet som setter kravene her, og da må vi bare følge dem ellers ville dørene blitt stengt med en gang her.

 

Håper alle kan ta dette med en klype salt og håper at dere har hatt det veldig fint her og at kanskje vi møtes igjen neste gang?

Endret av YellowFellow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var kaldt, og de kunne gjort som de skulle, å lufte i 5 minutter om gangen, ikke 30minutter.

Folk ble syke. Kameraten min hadde et helvette pga den luftingen deres.

 

Og 'Dvergiske Kaffebord' : Du satt på feil side av hangaren. Det blåste vel mere på den andre siden, der folk prøvde å sove. ;)

Lenke til kommentar
Det var kaldt, og de kunne gjort som de skulle, å lufte i 5 minutter om gangen, ikke 30minutter.

Folk ble syke. Kameraten min hadde et helvette pga den luftingen deres.

 

Og 'Dvergiske Kaffebord' : Du satt på feil side av hangaren. Det blåste vel mere på den andre siden, der folk prøvde å sove. ;)

7027855[/snapback]

 

Jeg satt på rad 1, rett foran soveplassen, bare nettet mellom og jeg satt ganske rett framfor døra.

Opplevde det ikke som så ille, satt i T-skjorte, tok på genser når det ble litt kaldt.

 

Synes luftinga var bra, heller litt kaldt og god luft enn for varmt og dårlig luft. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hører at mange klager på at det var kaldt i hallen, og jeg var ikke på HW lan! Men dette at det var kaldt i hallen er jo litt dårlig for de som skal være med på compo's i cs 1.6 å quake 4 hvor reaksjons evnen krever at den er på topp, og det får du ikke når du har kalde hender, så det er jo litt dårlig :hmm:

Endret av vivastar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...