Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Patetisk å style en gammel bil ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Register, hvor gammel er du? Det utstråler fjortis fra innleggene dine. No offence...

 

Styling ol gjør at bilen blir særegen. Slik at alle biler ikke er like. Hadde vært kjedlig viss en 240 feks er HELT lik en annen 240. Er kjedlig å kjøre helt lik bil som naboen feks.  :)

7008182[/snapback]

 

Jeg er gammel nok til å ha hatt 10 biler til nå. ;)

 

240 er grusomt UANSETT.

Lenke til kommentar
Register, hvor gammel er du? Det utstråler fjortis fra innleggene dine. No offence...

 

Styling ol gjør at bilen blir særegen. Slik at alle biler ikke er like. Hadde vært kjedlig viss en 240 feks er HELT lik en annen 240. Er kjedlig å kjøre helt lik bil som naboen feks.  :)

7008182[/snapback]

 

Jeg er gammel nok til å ha hatt 10 biler til nå. ;)

 

240 er grusomt UANSETT.

7008237[/snapback]

det sa veldig lite om alderen din.. hvem som helst kan eie en bil.

det er ikke noe galt i litt induvidualisme..

 

volvo 200-serien har verdensrekord i å gå langt og det kan man lett skjønne når man ser hvor mange som fortsatt går på veien. volvo lagde (og delvis lager) de mest holdbare bilene..

 

kan være enig i deg at mange passerer en "outer harry-line" (fant på that expression now :p ), men det er en annen stil en min og din.

 

kan du være så snill å oppgi alder og meningen med denne tråden?

Lenke til kommentar

Haha, for en tråd!

 

Er nok litt enig i registrer at det er litt merkelig å bruke så mye penger på en gammel bil, men jeg er enda mer enig i at jeg ikke vil bli nedrent av en "verdensmester". Selve råningen i seg selv er jo grei nok, alle liker jo forskjellige ting, men det er den burningen og akselerasjonen som irriterer meg mest. Trafikksikkerhet er noe som betyr mye for meg, men jeg føler den er langt fra tilstedeværende av og til.

Lenke til kommentar
Register, hvor gammel er du? Det utstråler fjortis fra innleggene dine. No offence...

 

Styling ol gjør at bilen blir særegen. Slik at alle biler ikke er like. Hadde vært kjedlig viss en 240 feks er HELT lik en annen 240. Er kjedlig å kjøre helt lik bil som naboen feks.  :)

7008182[/snapback]

 

Jeg er gammel nok til å ha hatt 10 biler til nå. ;)

 

240 er grusomt UANSETT.

7008237[/snapback]

det sa veldig lite om alderen din.. hvem som helst kan eie en bil.

det er ikke noe galt i litt induvidualisme..

 

volvo 200-serien har verdensrekord i å gå langt og det kan man lett skjønne når man ser hvor mange som fortsatt går på veien. volvo lagde (og delvis lager) de mest holdbare bilene..

 

kan være enig i deg at mange passerer en "outer harry-line" (fant på that expression now :p ), men det er en annen stil en min og din.

 

kan du være så snill å oppgi alder og meningen med denne tråden?

7008270[/snapback]

 

 

Meningen med denne tråden er å fortelle at oppstylete harrybiler IKKE er kult, det er det KUN råneren som synest, (og kanskje kompisen og jentene på 13.)

 

Har hatt lappen i 11 år nå, og de første bilen min var oppstylet med stort stereo fra hi-fi klubben og ble brukt til harrykjøring med sladding og spinning.

 

Jeg blir dårlig i ettertid over hvor teit dette var. Håper ingen husker det.

 

Er det ikke VW boble som har verdensrekord i å gå langt ?

Endret av registrer
Lenke til kommentar
Register, hvor gammel er du? Det utstråler fjortis fra innleggene dine. No offence...

 

Styling ol gjør at bilen blir særegen. Slik at alle biler ikke er like. Hadde vært kjedlig viss en 240 feks er HELT lik en annen 240. Er kjedlig å kjøre helt lik bil som naboen feks.  :)

7008182[/snapback]

 

 

240 er grusomt UANSETT.

7008237[/snapback]

Det er slike uttalelser som får meg til å tro at du kun er 12år. :roll:

 

Mener det er en Volvo amazon/PV som rekord i å gå langt. Mener jeg har lest på bilforumet at den bikka en million km elns.

 

Edit: du mener denne er grusom... ?

DSC02311.jpg

:whistle:

Endret av Hazzie88
Lenke til kommentar
Meningen med denne tråden er å fortelle at oppstylete harrybiler IKKE er kult, det er det KUN råneren som synest, (og kanskje kompisen og jentene på 13.)

7008341[/snapback]

Hvis det stemmer at du har hatt lappen i 11 år er du minimum 29 år gammel. Håper jeg ikke er så sneversynt når jeg nærmer meg 30...

 

Folk (både på din og min alder) klarer nok å finne ut hva som er kult og hva som ikke er det selv. Vi trenger ikke slike utsagn for å finne ut hva vi synes er kult.

 

Jeg synes det er patetisk at voksne mennesker kan få seg til å si noe slikt...

Lenke til kommentar
Meningen med denne tråden er å fortelle at oppstylete harrybiler IKKE er kult, det er det KUN råneren som synest, (og kanskje kompisen og jentene på 13.)

 

Har hatt lappen i 11 år nå, og de første bilen min var oppstylet med stort stereo fra hi-fi klubben og ble brukt til harrykjøring med sladding og spinning.

 

Jeg blir dårlig i ettertid over hvor teit dette var. Håper ingen husker det.

 

Er det ikke VW boble som har verdensrekord i å gå langt ?

7008341[/snapback]

Og dette veit du med sikkerhet? Eg er ikkje noko rånar, har kosta på bilen min dyre felgar, men det er alt. Stereoanlegg har eg sidan det anlegget som sto i ikkje var brukande. På lange turar (som eg ofte er på) er eit godt stereoanlegg veldig viktig for meg, god musikk fortener eit godt anlegg.

 

Hos nokre er bilinteressa forbipasserande, noko dei kanskje gjer slepp på etter eit par år. Andre derimot er veldig glad i bil og kan halde på med den hobbyen i fleire tiår.

 

Ingen kan ta frå deg din meining, om du synest styla bilar og stereoanlegg er harry så skal eg respektere det, men vær så snill å prøv å ha forståelse for at folk har forskjellige interesser, korleis kan du kritisere dei som i dag har ein hobby du hadde for ti år sidan? Synest ikkje du det var moro med bil?

 

Eg er ikkje noko stor fan av handbrekksladd i rundkjøringar, blårøyk og liknande, men om dei som driv med dette held seg utanfor offentlege vegar ser eg ikkje problemet, la dei ta seg ut.

Lenke til kommentar
Meningen med denne tråden er å fortelle at oppstylete harrybiler IKKE er kult, det er det KUN råneren som synest, (og kanskje kompisen og jentene på 13.)

7008341[/snapback]

Hvis det stemmer at du har hatt lappen i 11 år er du minimum 29 år gammel. Håper jeg ikke er så sneversynt når jeg nærmer meg 30...

 

Folk (både på din og min alder) klarer nok å finne ut hva som er kult og hva som ikke er det selv. Vi trenger ikke slike utsagn for å finne ut hva vi synes er kult.

 

Jeg synes det er patetisk at voksne mennesker kan få seg til å si noe slikt...

7008882[/snapback]

 

Hva får deg til å tro at jeg er så fordømt voksen ? Alderen ? Pøh.

Sneversynt? Forklar meg.

 

Og jo, jeg tror dere trenger noen som forteller dere hva som er kult og hva som ikke er det, for dere vet det ivertfall ikke selv. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Og jo, jeg tror dere trenger noen som forteller dere hva som er kult og hva som ikke er det, for dere vet det ivertfall ikke selv.  :thumbdown:

7008940[/snapback]

 

Tro kan du gjøre i kjerka...

 

*edit: fra nå av skal jeg kalle deg pappa. For du høres ut som en far som prøver å lære opp poden til hva som er rett og galt.

Endret av Erik Braseth
Lenke til kommentar

Den tråden her er kun lagd med ett formål; å provosere.

 

Kan bare si at det er synd med så snevertsynte mennesker. Jeg er ikke noen storfan av rap, men jeg lager da ikke en ny bruker og spyr ut min edder og galle på et rap-forum heller.

 

Om noen føler for å style opp bilen sin for å gjøre den annerledes med det dem måtte ha av midler tilgjengelig ser jeg da absolutt ikke noe galt i det. Og hva bryr det dem om det byr deg midt i mot? Folk med sånne interesser henger da stort sett med likesinnede som deler samme interesse.

Lenke til kommentar
Og jo, jeg tror dere trenger noen som forteller dere hva som er kult og hva som ikke er det, for dere vet det ivertfall ikke selv.  :thumbdown:
OK. Gir meg. VOLVO 240 ER KULT. Oppråning av gamle drittbiler er også KULT.

Gamle fiskebolleboks biler med karbonspoilere og neonlys ER KULT.

Det er UT med nye fine biler.

Beklager at jeg missforstod, nå vet jeg bedre.  :wallbash:

 

Ja for JEG mener at VI må fortelle DEG hva som er kult! :roll: Hvor trangsynt og "finner ikke ord" går det ann og bli?

Du må gjerne si dine meninger, men ikke hakk ned på de med andre meninger når de går mot dine meninger, akkuratt som du gjorde mot dems meninger!

Tåler du ikke motstand?

 

Ps: Ble mye meninger :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Styling kommer etter min mening veldig an på hvordan det gjennomføres. Der jeg kommer fra er det f.eks. en gammel Accord som er ganske heftig stylet, men knapt ser ut som om den hang sammen i utgangspunktet. Hadde den vært strøken og eieren hadde tatt vare på den hadde den vært kul. Sånn som den er nå (skitten og skranglete) er det patetisk. Å style en bil som ikke er strøken synes jeg er noe ordentlig tull. Da burde folk heller bruke pengene på å sett bilen i stand. Er mye kulere med en strøken standard 240 enn en harva stylet 240

Endret av kakk
Lenke til kommentar

Denne tråden sporer helt av. Det må være mulig å kunne diskutere hvorvidt slikt er "patetisk" eller ikke, selv om førsteinnlegget er provoserende for mange. Men som så mange ganger før så fokuserer man på hvem som kommer med budskapet fremfor hva budskapet er.

 

Uansett, trådstarter har to kontoer på samme ip og denne kontoen er blitt stengt. Det samme skjer med denne tråden da det ikke ser ut til å komme noe konstruktivt ut av den :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...