Gå til innhold

hvordan fungerer denne vannkjølinga?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig. Prøv å tenke litt logisk. Hvis ikke luft går gjennom radiatoren, hvordan skal den få transportert vekk varmen? Magi?

7871393[/snapback]

 

hehe :D Men det kjeme jo varm luft i frå radiatoren :whistle: 'Men dte blir så vanskeleg få pappa overtalt, og det blir sjølvsagt så 2x120 mm hol, det mindre, kan 2x80 er aktuelt.

Lenke til kommentar
Om du ikke vil gjøre noe med kabinettet kan du jo kjøpe en radiator som passer bedre til kabinettet ditt. Der du har vifter montert nå, hva med å få en radiator som passer der? Da slipper du å lage hull + at det alt er fester tilgjengelig.

7871484[/snapback]

 

Å bruke meir pengar er heilt UAKTUELT!

Lenke til kommentar

Å bruke meir pengar er heilt UAKTUELT!

7871519[/snapback]

Så lån deg en stikksag eller dremel og skjær opp driten da for svarte! Ikke rart du har dårlig ytelse, det er jo bare to musehull som ligger i bunnen på kabinettet og som lufta pipler forsiktig igjennom. Du er garantert MYE bedre ytelse vis du fikser på det!

Lenke til kommentar
Her ser dokke under kabinettet

 

post-97393-1170615999_thumb.jpg

 

 

Eg har maaange vifter inn i kabinettet, så akkurat det skal ikkje vere noko problem, men eg har ei følelse på at varmen frå radiatoren som kjem inni kabinettet ikkje går ut igjen. 4x80mm vifte exhaust og 2x80mm intake.

7871181[/snapback]

 

Hjelp, hva har skjedd med sunn fornuft og logikk?? :ohmy:

 

Utrolig at du har klart å dra den tråden her så langt, enhver person må vel forstå hvorfor du får så høy temperatur?? Hvis ikke har noe gått veldig galt under forståelsen av hvordan vannkjøling fungerer(som i og for seg er meget simpelt)...

Lenke til kommentar

Då tok med pappa med seg ei "sirkelbor" på 114 mm og lvi laga to hol under kabinettet. Temperaturen på skjermkortet sank med 20 grader!! Det e utruleg. Før låg den på 70 grader og nå ligger den på 50 grader.

 

Eg vil berre seie tusen tusen takk!

 

Og eg rettar ein spesiell takk til baronkanon, sablabra, Herr Brun, svortevik og kuldesjokk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...