Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lengde på penis - og alder?

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Post lengden på penisen din og alderen din, spiller inegn rolle om det er anonymt eller ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg regner med at 70 % av folk her måler feil. Mange vet ikke hvordan målingsmetoden som man anslår gjennomsnittslengden til befolkningen på er. Så ja, regn med å trekke fra noen cm...

Kanskje en litt unødvendig tråd ettersom at man enten lyger på seg noe cm eller måler feil?

Endret av dicktator
Skrevet
Rart at de fleste her er over "gjennomsnittet"

6971479[/snapback]

Eller så er det bare det at det er kun de med stolt lang stake som poster lengden sin, mens småtissene forblir usagt. :)

Skrevet
Jeg regner med at 70 % av folk her måler feil. Mange vet ikke hvordan  målingsmetoden som man anslår gjennomsnittslengden til befolkningen på er. Så ja, regn med å trekke fra noen cm...

Kanskje en litt unødvendig tråd ettersom at man enten lyger på seg noe cm eller måler feil?

6971409[/snapback]

Kan du ikkje forklare korleis du måler den korrekt i staden for å klage på feilmålingar?

Skrevet
Jeg regner med at 70 % av folk her måler feil. Mange vet ikke hvordan  målingsmetoden som man anslår gjennomsnittslengden til befolkningen på er. Så ja, regn med å trekke fra noen cm...

6971409[/snapback]

Ettersom du har fasiten på å måle, kan du dele den ?

Uansett, 19cm alder er ukjent.

Skrevet
20 år og 53 cm  :w00t:

6971431[/snapback]

Besvimer hver gang du ser på pr0n? :)

6971459[/snapback]

må til sykehuset og få tilført mer blod når jeg får ereksjon, så svaret får bli ja :yes:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...