Gå til innhold

Hvilke Ørepropper Burde Jeg Kjøpe?


SRT-10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Hei, jeg har tenkt å dra å kjøpe noen ørepropper nå om ikke så lenge, så har jeg funnet disse på SpaceWorld

Så lurte jeg på om det er noen som har erfaring med disse?

Kanskje noen ørepropper å anbefale? Skal bruker ca rundt 200kr...

 

Håper på rasker svar :thumbup:  :thumbup:

6970421[/snapback]

lønner seg aldri kjøpe slikt i butikk. prøv ebay elns. husker jeg så noen som var skrytt så høyt opp i skyene som mulig var, tror de kostet 40 dollar, dvs 50kr + porto over ditt budsjett, men er jo verdt det!

*leter etter hvor man så det*

Fant det! SilverWolf som postet om disse sharp pluggene. De har fått veldig god kritikk, 93% user rating, og regnet ut at med porto fra den siden koster de 317 kr. Ikke altfor mye mer enn budsjettet ditt, og de er sikkert ganske mange ganger bedre! Du må isåfall få de til å "down-rate", dvs skrive at de er verdt mindre enn de er, så du slipper toll. Det må du isåfall maile dem om.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har tenkt å dra å kjøpe noen ørepropper nå om ikke så lenge, så har jeg funnet disse på SpaceWorld

Så lurte jeg på om det er noen som har erfaring med disse?

Kanskje noen ørepropper å anbefale? Skal bruker ca rundt 200kr...

 

Håper på rasker svar :thumbup:  :thumbup:

6970421[/snapback]

lønner seg aldri kjøpe slikt i butikk. prøv ebay elns. husker jeg så noen som var skrytt så høyt opp i skyene som mulig var, tror de kostet 40 dollar, dvs 50kr + porto over ditt budsjett, men er jo verdt det!

*leter etter hvor man så det*

Fant det! SilverWolf som postet om disse sharp pluggene. De har fått veldig god kritikk, 93% user rating, og regnet ut at med porto fra den siden koster de 317 kr. Ikke altfor mye mer enn budsjettet ditt, og de er sikkert ganske mange ganger bedre! Du må isåfall få de til å "down-rate", dvs skrive at de er verdt mindre enn de er, så du slipper toll. Det må du isåfall maile dem om.

6972249[/snapback]

 

Bruker selv Sharp-pluggene. Grei lyd og isolerer godt, men har den ulempen at den består av to ledninger. en kortere og med en skjøtledning som konverterer mini-jack pluggen fra 4 poler til 3. Det vil si at den korte delen av ledningen ikke passer til mp3 spilleren din. Du må bruke forlengeren.

Lenke til kommentar

Jeg også er på jakt etter noen nye ørepropper, og skal ha in ear type. Bruker Icemat Siberia headset fra før, og er fornøyd med lyd og komfort fra disse. Derfor lurte jeg på om de har samme kvalitet på sine siberia in:ear propper. Noen som har prøvd de?

 

Andre forslag? Vurderer de som det har blitt linket til, fra sharp. Men har lyst på Icemat sine, og vil derfor gjerne høre noen erfaringer :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ørene mine har enda til gode å akseptere noe slags propper, så blir nok headphones på meg videre også .litt lyst på grado sr60, nå bruker jeg customlaga portapro/sennheiser"div&ymse headphones ^^

Lenke til kommentar
Du får Shure e2c til 300-400,- kroner på ebay. Latterlig billig for så gode plugger.

6976592[/snapback]

 

Hmm... ja, har sett på disse. Litt for dyre etter min smak, men samtidig, så vet jeg at det kan godt være verdt det.

 

Uansett, de billigste jeg fant lå vel på 320 eller noe, men frakt kostnadene var jo på 200 de og da... :S

Lenke til kommentar

Har de her i tillegg til Koss proppene: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet...69&affId=915321

 

Med tanke på lydkvalitet vil jeg påstå at Sony er overlegne. Koss har muligens en tanke mer bass, men Sony har bedre bass og langt klarere lyd generelt sett. Man oppfatter detaljer i musikken som Koss proppene ikke klarer å levere i det hele tatt. Jeg bruker ikke mine Spark plug i det hele tatt etter at jeg kjøpte meg Sony.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

tihva med Creative EP 630? 170kr hos SGH.no ..om du sender mail og spør kan de sikkert sende som brevpost. dvs 40kr porto. De funker fett for meg. veldig bra og fyldig lyd. muligens ikke i toppklasse når det gjelder den virkelig klare lyden.. men helt på høyde me feks koss portapro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...