MiSP Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Jeg spiller en del StepMania (på PC) og har fått låne en dansematte til PS2 av en venn, men jeg må ha en overgang for å koble den til. Er det en slik en jeg er ute etter?
Yetipants Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Den burde fungere temmelig utmerket, spesielt hvis det følger med hendig programvare som lar deg programmere matta slik du vil.
abcosv Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Jeg har det adapteret der, og det fungerer meget bra til vanlig ps2-kontroll iallefall. Det er bare et viktig poeng å disable den porten på adapteret man ikke bruker, ellers vil det føre til merkelige ting i noen spill
sedsberg Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Sørg for å finne ut om den faktisk er kompatibel med dansematter. Lik-sang sine er kompatible. (Må holde en bestemt tastekombinasjon i 3 sek. for å aktivere).
MiSP Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Hvordan kan jeg finne ut om den er kompatibel med dansematter? Og, hvor kan jeg finne ut hvor mange tastetrykk den klarer samtidig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå