Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste jeg har hørt nå er at folkene på CBS er mildt sagt overrasket over den enorme responsen som har kommet angående Jericho, i form av e-post, brev, fax, telefoner og til og med masse pakker med nøtter ("Nuts!") som folk har sendt inn. Vi kan visst vente oss en tilbakemelding snart. Så det ser hvertfall ut som det er håp for at vi får NOE. Spørsmålet er hva. Selv om en film er bedre enn ingenting, så føler jeg at serien har potensial til å gå mye lenger enn det, og en sesong nr. 2 hadde selvsagt vært å foretrekke.

Lenke til kommentar
Siste jeg har hørt nå er at folkene på CBS er mildt sagt overrasket over den enorme responsen som har kommet angående Jericho, i form av e-post, brev, fax, telefoner og til og med masse pakker med nøtter ("Nuts!") som folk har sendt inn. Vi kan visst vente oss en tilbakemelding snart. Så det ser hvertfall ut som det er håp for at vi får NOE. Spørsmålet er hva. Selv om en film er bedre enn ingenting, så føler jeg at serien har potensial til å gå mye lenger enn det, og en sesong nr. 2 hadde selvsagt vært å foretrekke.

8675248[/snapback]

 

Vet vi når vi kan vente denne tilbakemeldingen?

Lenke til kommentar

Nei, det må vi nok bare vente og se. Spørs hva CBS har tenkt å gjøre, og det er det vel egentlig ingen andre enn dem selv som vet. :p Men noe bør nok skje snart, siden kontraktene til alle som jobber med å lage Jericho går ut i midten av juni.

 

De som vil holde seg oppdatert på hva som skjer med Jericho og kampen for serien, kan følge med på CBS sine sider og på Jericho Rally Point.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Nei, det må vi nok bare vente og se. Spørs hva CBS har tenkt å gjøre, og det er det vel egentlig ingen andre enn dem selv som vet. :p Men noe bør nok skje snart, siden kontraktene til alle som jobber med å lage Jericho går ut i midten av juni.

 

De som vil holde seg oppdatert på hva som skjer med Jericho og kampen for serien, kan følge med på CBS sine sider og på Jericho Rally Point.

8675355[/snapback]

 

Leste på CBS sine sider at de har tenkt å sende forespørsler til andre kanaler om å ta opp Jericho og serlig til ABC. Siden ABC også sender Lost kunne det ha vært en enorm mulighet for dem å få enda en bra serie på sendeskjemaet sitt...

Lenke til kommentar

Ja, mange har tenkt tanken på at en annen tv-kanal kunne være interessert i å ta over Jericho. Problemet ligger vel i at CBS sitter på rettighetene og ikke virker å være så interessert i å gi dem fra seg heller. :roll:

ABC har vært nevnt, men av det jeg har sett andre folk si, så er det mer sannsynlig at for eksempel NBC ville gjort det. De skal visstnok være litt mer fleksible på hvor mange seere seriene deres har før de fjerner dem osv. At det var større sjanse for å kunne holde serien gående der enn på ABC.

 

Men inntill videre er det uansett CBS som sitter på serien, så det er dem vi er avhengige av.

Lenke til kommentar
Ja, mange har tenkt tanken på at en annen tv-kanal kunne være interessert i å ta over Jericho. Problemet ligger vel i at CBS sitter på rettighetene og ikke virker å være så interessert i å gi dem fra seg heller.  :roll:

ABC har vært nevnt, men av det jeg har sett andre folk si, så er det mer sannsynlig at for eksempel NBC ville gjort det. De skal visstnok være litt mer fleksible på hvor mange seere seriene deres har før de fjerner dem osv. At det var større sjanse for å kunne holde serien gående der enn på ABC.

 

Men inntill videre er det uansett CBS som sitter på serien, så det er dem vi er avhengige av.

8675605[/snapback]

 

Så utrolig teit av dem å sitte på serien og ikke gjøre noe med den. Enten så må de sende den eller selge den til en annen kanal.

 

Er de helt hjernedøde eller?

Lenke til kommentar

CBS har visstnok fått mye pepper for merkelige avgjørelser tidligere også. Kan begynne å lure på hva som skjer der borte.

Nå kan det jo egentlig være en god ting at CBS fortsatt holder fast på rettighetene da, da har de vel tenkt å gjøre noe mer med serien. Men spørsmålet er vel hva. Hvis de har tenkt å bare avslutte med en film, så hadde det kanskje vært bedre å fått serien over på en annen kanal som hadde villet satse på en sesong til.

Men alt blir bare spekulasjoner inntil videre, CBS har vel så langt ikke gitt noen ordentlig offentlig uttalelse om hva de skal gjøre med Jericho, så det blir spennende å se når den kommer.

Lenke til kommentar
CBS har visstnok fått mye pepper for merkelige avgjørelser tidligere også. Kan begynne å lure på hva som skjer der borte.

Nå kan det jo egentlig være en god ting at CBS fortsatt holder fast på rettighetene da, da har de vel tenkt å gjøre noe mer med serien. Men spørsmålet er vel hva. Hvis de har tenkt å bare avslutte med en film, så hadde det kanskje vært bedre å fått serien over på en annen kanal som hadde villet satse på en sesong til.

Men alt blir bare spekulasjoner inntil videre, CBS har vel så langt ikke gitt noen ordentlig offentlig uttalelse om hva de skal gjøre med Jericho, så det blir spennende å se når den kommer.

8675888[/snapback]

 

Okei...

Så det er slik at de ikke har laget en sesong 2, eller har de allerede laget den og det er CBS som nekter å vise den?

Lenke til kommentar

Haha. :!:

Ja den replikken kom som bestilt, da fikk folk et våpen til kampen for å redde Jericho. :)

Håper CBS blir oversvømt av nøtter nå, og at telefonene deres fortsetter å ringe konstant (som de visst har gjort de siste dagene :p). Litt vanskelig for oss her i lille Norge å ringe og sende nøtter, men jeg sender av gårde noen e-poster titt og ofte. :)

 

Små protester pleier det alltid å være når en serie blir kansellert, og selv om fan-responsen for Jericho har vært overveldende stor, så sitter CBS der og forventer at dette kommer til å dale fort nå utover i uka. Da gjelder det å vise dem at de tar feil, denne kampen må fortsette til Jericho har fått fornyet kontrakt. :D

Og uansett hvordan det går til slutt, fans over hele verden, og spesielt i USA, har gjort en helt fenomenal jobb for å vise hvor mye de ønsker serien tilbake.

Lenke til kommentar
Jericho begynner visst på TV2 i morgen kl. 22.30. Jeg har i alle fall planer om å følge med. Det ble kanskje for dyrt for TV2 med kjøp av Heroes? Uansett, vi får jo Heroes på NRK3.

8681989[/snapback]

Uansett om det ser mørkt ut med tanke på en ny sesong så er definitivt sesong 1 verdt å følge med på! Angående Heroes så kan det kanskje ha noe med at Canal+ har rettighetene til å vise denne serien i Norge?

 

Edit: Og Jericho har vært sendt på TV2 Zebra siden påske, og grunnen til at den nå skal sendes på TV2 er at sendingene på Zebra var veldig populære.

Endret av Fantasy6
Lenke til kommentar

Tviler på at det kommer noe. Agentene til skuespillerne er nok allerede ute med følerne sine og for hver dag som går jo mindre av rollebesetningen blir tilgjengelig. Det er ytterst sjeldent kampanjer hjelper. Det var fans som sørget for en ekstra sesong av Roswell, TNT reddet en ekstra sesong av Babylon 5 ved å kjøpe rettighetene og The Pretender fikk et par filmer etter at serien ble kansellert. På den andre siden hjalp hverken pengeinnsamling og kampanjer Enterprise når den ble kansellert (typpisk nok når den endelig fikk en god sesong).

 

Jeg nekter å få noen håp for Jericho. Mest sannsynlig blir det ikke mer, så får jeg heller ta det som en positiv overaskelse om det skulle komme mer :)

 

Anbefaler alle å enkelt og greit bare skrive NUTS! under "Feedback" som man finner nederst på siden;

http://www.cbs.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...