Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leser forresten på diskusjonsforumet til CBS (kanalen som sender Jericho) at det er frykt for at serien kan bli kansellert. At det kanskje aldri kommer noen sesong 2?  :( Da griner jeg.

8585978[/snapback]

 

Det må jo være en lov som forbyr CBS å avslutte serien med en slik cliffhanger. Enig i at den har tatt seg kraftig opp de siste episodene.

Lenke til kommentar

Hvis Jericho blir kanselert etter en cliffhanger kommer jeg til boikotte _alle_ serier som har, blir og skal bli sendt på CBS. For alltid. Det finnes tross alt folk der ute som virkelig blir hekta, og kan rett og slett "loose it" (kom ikke på et mer passende ord for det på norsk).

Lenke til kommentar
Da får vi bare krysse fingerene og håpe på at de ikke kansellerer da.

8619377[/snapback]

 

Etter å ha lest på cbs.com sin forum sider så er serien kansellert. Noen skal ha hatt troverdige kilder. Det er ikke offisielt enda, men jeg tviler på at den fortsett.. Jeg er så sinnsykt forbanna, hater at alle de gode seriene blir kansellert. Fikk vite i dag også at Studio 60 er kansellert. Blir så utrolig irritert.

Lenke til kommentar
Da får vi bare krysse fingerene og håpe på at de ikke kansellerer da.

8619377[/snapback]

 

Etter å ha lest på cbs.com sin forum sider så er serien kansellert. Noen skal ha hatt troverdige kilder. Det er ikke offisielt enda, men jeg tviler på at den fortsett.. Jeg er så sinnsykt forbanna, hater at alle de gode seriene blir kansellert. Fikk vite i dag også at Studio 60 er kansellert. Blir så utrolig irritert.

8621703[/snapback]

 

Jeg tror desverre ikke noe på deg.

Venter til jeg får det offisielle svaret. :yes:

Lenke til kommentar
Variety just broke the news about the fate of the CW's drama slate, and we just got the word on some of your faves on CBS. Here's the down-low:

 

ALIVE!

 

    * One Tree Hill (CW)

    * Smallville (CW)

    * Supernatural (CW)

    * Ghost Whisperer (CBS)

    * Numb3rs (CBS)

 

CBS Logo

 

DEAD!

 

    * Close to Home (CBS)

    * Jericho (CBS)

 

IN LIMBO!

 

    * No word yet on Veronica Mars. Too bad Veronica Mars herself can't be assigned to this mystery. She'd have Viacom begging for mercy and spilling its guts in no time flat!

 

Fra kristin, så er nok veldig mørkt for Jericho :(:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...