Gå til innhold

Jericho, Årets smash hit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper all oppmerksomheten og re-runs i sommer gjør at serien får flere seere når den kommer tilbake. Dette er jo fantastiske nyheter.

 

Oppfordrer alle som ser serien, og i hvert fall de som laster den ned, om å kjøpe DVD'en. Gratispassasjerer hjelper ikke for å få en forlenget Jericho :)

Lenke til kommentar

All oppmerksomheten vil nok gi masse nye seere, så derfor er det bra at CBS kjører hele sesong 1 i reprise i sommer. Da får alle nye hengt seg på.

Det som er synd er at vi som ser på her hjemme i Norge ikke teller som seere, så da må vi sette all lit til at amerikanerne samler seg i store tropper foran tv'en og sørger for at de neste 7 episodene blir en seersuksess. I tillegg får vi også håpe at avbruddet og alt som har skjedd ikke får alt for mye negative konsekvenser for serien i seg selv.

Men som Dotten sier, å kjøpe DVD'en er en bra ting å gjøre. :)

Lenke til kommentar
Bra nyheter for de som elsker showet ja, jeg var mer "meh" grei nok serie, men altfor altfor treg.

 

Kommer nok til å fortsette å se på.

8805247[/snapback]

Så du de siste episodene?

8805495[/snapback]

 

Ja sett hele sesongen ja, snakket om hele sesongen under ett når jeg mente "treg". Alle show treffer ikke alle like bra.

For meg var den grei nok, ikke på topp 10 engang, var bedre serier å redde som er cancla, Veronic Mars og The Black Donnelys, Studio 60 for å nevne en par-tre

Lenke til kommentar
Bra nyheter for de som elsker showet ja, jeg var mer "meh" grei nok serie, men altfor altfor treg.

 

Kommer nok til å fortsette å se på.

8805247[/snapback]

Føler akkurat det samme. Og dere som sier 'de siste episodene', kjedelig å se 20 eps før det virkelig skjer noe, også er det stop. Vet hvordan en cliffhanger funker ja..still.

 

Slenger meg på Jericho vogna neste år jeg også. Nå er vel det meste satt opp for en kjempestart på sesong 2, så det kan være verdt å få med seg. Håper budjettet er stor nok...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Elsker denne serien. Har så langt sett til episode 20, og gleder meg STORT til de neste fire (eller tre?) episodene. Robert Hawkins er definitivt favoritt. Så Jake. Håper virkelig på ny sesong av Jericho. Noen som vet om dette er bekreftet?

 

Irriterer meg litt over klagingen i tråden. Noe er konstruktivt, mens det andre suger å lese gjennom.

 

Edit: Kommer ikke til å lese videre i tråden (er på side 10 eller 11) uansett, vil ikke ha noen spoilere. Så å klage på at svaret står rett over hjelper meg lite :p

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...