Gå til innhold

Middag bare ved å bruke vannkoker..

Jennifer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stekeovnen vår ble ødelagt igår.. og vi får ikke kjøpt noe ny før om to uker.. Det eneste vi har til disposisjon nå er en vannkoker, ellers så blir det junkfood. Så jeg lurer på om dere har noen tips om hva vi kan lage bare ved bruk av en vannkoker.. (tenker i rettning middager..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kjøpte "rett i koppen" supper osv?

6956408[/snapback]

:ermm: tror det blir ensformig å bare spise det, siden jeg tror det blir mye av det fremover...

noen andre tips?

Skrevet

Fjordland er jo en mulighet hvis du kan overstyre termostaten på et vis.

Potetstappe i en bolle, koende vann over. Pølser rett i vannkokern etter at vannet er kokt.

Rett i koppen som nevnt.

Nudler.

Skrevet

Suppe med brød til.

Mr.Lee og andre "tilsett kokende vann retter".

Men jeg ville heller brukt tiden min på å kjøpe meg en microbølgovn, de koster ikke mye. Og det burde vært påbudt å hatt en slik etter 1995.

Skrevet

Kan vel putte noen poteter i vannkokeren, og koke de der. Hadde jeg gjort, men så er jeg kjent for å ødelegge ting med mine dårlige idéer også, da.

Skrevet

Real Turmat og de nevnte "Militærmatpakkene" er samme greia, Drytech som produserer, tror det er 14 fortreffelige retter som kun skal tilsettes vann, Viltgryta anbefales sterkt!

Skrevet
Kan vel putte noen poteter i vannkokeren, og koke de der. Hadde jeg gjort, men så er jeg kjent for å ødelegge ting med mine dårlige idéer også, da.

6964773[/snapback]

Kok poteter i kaffetrakteren!

Skrevet

Kjøp slik "Real Turmat" som du får kjøpt på sporstforetninger. Koster litt ja, men krever bare kokende vann, samt at det er et fullverdig godt måltid som gjør deg mett.

Skrevet
Vil nok ta litt tid å koke poteter i vannkokeren.  :p        Det får vel heller bli ferdig kokte poteter, Fjordland har slike i sortimentet sitt også.

6965111[/snapback]

Skrell potetene, kutt i terninger.

Plutselig kokt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...