Gå til innhold

Nye Alan Wake screenshots


ØysteinT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet har ihvertfall det grafiske i behold. Så da håper eg på ein historie som fenger også :wee:

6953497[/snapback]

psykologisk triller høres jo bra ut. En forfatter som blir etterfølgt av mareritt og reiser bort. Å så blir de virkelige. Hva er virkelig og hva er fiskjon. En ting som kan være bra i spill og historier generelt.

 

Så dette blir nok et meget vakkert og bra spill :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmm, jeg synes dette ser litt for bra ut jeg. Kan umulig være så bra grafikk? Forventer folk at 360-versjonen kommer til å se slik ut?

 

Kan hende jeg tar mektig feil, men jeg holder meg nøytral til jeg får se en HD-video av ingame-spilling.

6978983[/snapback]

 

Hvorfor skulle de andre versjonene være bedre enn 360 versjonen?.

Lenke til kommentar

Slenger meg på denne tråden jeg også, dette spillet ser jo bare drit bra ut om jeg får si det sånn!! ;) Hehe, dette er jo helt genialt. Men!.. Det er et men, og håper noen kan hjelpe meg med dette men'et... Hva handler egentlig spillet om? Hva går det ut på? Hvordan type styring blir det? A'la Alone in the dark? eller som jeg har sett er det utviklere som står bak Max Payne som har laget det? Blir det noe i samme sjanger? :hmm:

Lenke til kommentar
Hmm, jeg synes dette ser litt for bra ut jeg. Kan umulig være så bra grafikk? Forventer folk at 360-versjonen kommer til å se slik ut?

 

Kan hende jeg tar mektig feil, men jeg holder meg nøytral til jeg får se en HD-video av ingame-spilling.

6978983[/snapback]

 

Hvorfor skulle de andre versjonene være bedre enn 360 versjonen?.

6979061[/snapback]

 

For på PC kan du lage spill som krever neste-års skjermkort for å fungere optimalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...