Gå til innhold

Nye Alan Wake screenshots


ØysteinT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Jeg ville ikke vært så sikker på at flyten blir bedre på konsoll. Hva legger du i god flyt forresten? 60 fps? 30?

6983796[/snapback]

 

PC eg har i dag er forsåvidt grei (sjekk profil om det sku vere av intresse).

 

Eg greier meg utmerket med 30 stabile fps,men 60 fps er jo selvfølgelig ikkje til å forrakte :whistle: Men det skal no optimaliserers bra for å få jevn flyt med den grafikken vi fikk servert i det klippet,det ser jo heilt vanvittig bra ut. No lovte vel Remedy at det ville se noenlunde likt ut på 360,men eg tru muligheten for å nedjustere fysikken/tegneavstend etc. for å få det til å flyte godt nok som umulig.

6983916[/snapback]

 

hvorfor skulle det være dårligere på 360?

360 har en trippel-core med 6 threds..og kan kjøre directx10. alan wake bruker 5 threds, og alan wake er hovadsaklig utviklet for 360.. så det kommer nok till og bli identisk hvis man har en quadcore PC.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Spillet har ihvertfall det grafiske i behold. Så da håper eg på ein historie som fenger også :wee:

6953497[/snapback]

psykologisk triller høres jo bra ut. En forfatter som blir etterfølgt av mareritt og reiser bort. Å så blir de virkelige. Hva er virkelig og hva er fiskjon. En ting som kan være bra i spill og historier generelt.

 

Så dette blir nok et meget vakkert og bra spill :thumbup:

6958828[/snapback]

 

Sett filmen In The Mouth Of Madness? Temmelig lik story, og veeldig bra film.

Lenke til kommentar

Vel det heile bunner i grunn opp til utviklerene. Eg visste heller ikkje at spillet hovudsaklig var utviklet til 360 platformen,så det var nytt for meg. Ingen som sier at eit spill er dårligere om det er litt nedjustert grafikk heller veit du :) Har det blitt uttalt noe om at spillet skal kjøre i 30 eller 60fps på konsoll forresten? :hmm:

Lenke til kommentar
hvis jeg ikke tar feil så er HD 720p i 60fps?

så alan wake vil vell kjøre i 60ftps

6987956[/snapback]

 

Framerate er helt uavhengig av oppløsning. Alle oppløsninger kan vise opp til 60fps ja. At spillene gjør det er noe helt annet. Og sannsynligeten for at Alan Wake gjør det vil jeg si er minimal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...