Gå til innhold

Hva var alt styret rundt bioshock om?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Haha, nå har jeg sett den ingame traileren minst 20 ganger, og det slår meg hver gang hvor bra fremført kommentarene er. Han høres virkelig ut som en nerd som virkelig er engasjert i det han fremfører. Har en akkurat passe creepy stemme til at det passer perfekt med stemningen i spillet. Han minner meg mye om john carmack når han setter i gang å prate engasjert om et prosjekt. Samme tørre stemmen.

Fantastisk!

//Edit: http://video.google.com/videoplay?docid=-1...n+carmack&hl=en <-- stemmen til carmack til sammenligning.

6967416[/snapback]

Bortsett fra at Carmack høres dirkekte "håmå" ut på samtlige intervjuv Sånn at man nesten henger i taket veit du.

Endret av Mala
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Haha, nå har jeg sett den ingame traileren minst 20 ganger, og det slår meg hver gang hvor bra fremført kommentarene er. Han høres virkelig ut som en nerd som virkelig er engasjert i det han fremfører. Har en akkurat passe creepy stemme til at det passer perfekt med stemningen i spillet. Han minner meg mye om john carmack når han setter i gang å prate engasjert om et prosjekt. Samme tørre stemmen.

Fantastisk!

//Edit: http://video.google.com/videoplay?docid=-1...n+carmack&hl=en <-- stemmen til carmack til sammenligning.

6967416[/snapback]

Bortsett fra at Carmack høres dirkekte "håmå" ut på samtlige intervjuv Sånn at man nesten henger i taket veit du.

6969433[/snapback]

Hm? ordet "håmå" er dessverre ikke en del av mitt vokabular. kan du utdype litt mer?

Skrevet
De fleste av oss som har det fniser nemlig forventningsfullt som en forelsket fjortiss når de hører noen nevne bioshock. Fans av serien vet at menneskene bak bioshock VET hva de holder på med, og ser mye mer i den videoen enn hva som egentlig vises. Noe er vel basert på håp og forventninger, men mye av det som hintes i kommentaren og gameplay har helt klare paraleller til SS og SS2.

Enig :yes:

EN av tingene som fasinerer meg med spillet er 40 talls stilen som er tatt i bruk. Synest dette er så sinnsykt kult.

Og det at de har hyret inn folk som bare jobber med vannet er fint. Slik at vi virkelig får følelsenm av at vi befinner oss i et undervans "utopia" som holder på drukne. Det var jo en utrolig digg våt følelse i den filmen da.

Jeg hinter forøvrig mot filmen (326MB) på gamershell i HD kvalitet:

http://www.gamershell.com/search/index.html?q=bioshock

Gamershell er forøvrig et fint tips til dere som hater registreringer og krav om betaling for å få se en film i beste kvalitet. De har somoftest det nyeste av det nyeste der også. Godt jobbet Gamershell :thumbup:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)
Den siste traileren så i hvert fall passe syk ut. Veldig voldelig. Må kanskje kjøpes, siden jeg var så glad i SS2... :hmm:

7059353[/snapback]

Den siste var ikke ingame da. Men alikavel. Fy flate den gir meg frysninger :dribble:

Men det er da artig at grafikken og animasjonen blir noe lunde slik som i den filmen da. Men like filmatisk får vi det nok ikke.

Åhhhh jeg digger dette konseptet :thumbup:

Stilen, historien, gamplayet grafikken alt ser bare helt fordømt bra ut!

Endret av Gammelsko
Skrevet (endret)
Hmm. Den siste gjennomgangs traileren på GameTrailers er in-game jo.

Link: http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=mov&pl=game

7062097[/snapback]

Åhh jo er sant at den siste på gametrailers er ingame. Men ikke den fra X06 :)

Men det var den fra x06 som ble sluppet sist. Den siste på gametrailers er en oppdatert versjon i HD og er ikke den nyeste traileren.

Begge to er herlige. Men den fra x06 er helt rå.

Endret av Gammelsko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...