Jernlov Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hei, del dine kjekke plugins. Fortell hva de gjør og link til nedlasting. Helst ikke sånne totalt unødvendige dilldall greier. Selv bruker jeg disse AMIP En kjekk "Now Playing" plug in som du kan konfiguere til å vise omtrent alt mulig rart fra filen du lytter til. Slår ballene av Messenger Plus!'s (!WAT). Bare til å trykke ctrl+alt+z så kommer det opp (hos meg) Enslaved - Essence | Album: RUUN | Black Metal Moo - Gen MSN Skaffet denne for den viser sangen du spiller i MSN selv om man ikke har WMP. Den har også Artisten først og ikke sist som den orginale har. Sammens med AMIP så virker det som den leverer album også Enslaved - Essence [RUUN] Audioscrobbler En veldig kjekk liten sak som laster alle titlene du lytter til opp til en database på last.fm der du kan ha en profil og ha oversikt over hva du lytter mest til osv. Min Profil
Betenkt Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hm..Smart dennetråden! Gjør den til annonsering også "Den stor Winamp Plug-in listen" eller noe så den blir letter tilgjenngelig? Selv bruker jeg ikke så mange plugins, mest skins og SHOUTcast DJ modulen... Må se litt hvilke jeg bruker
miCro Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg bruker verken Winamp eller iPod, men for de som gjør det er iPod Support Plug-in kjekk å ha.
Jernlov Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Noen som har link til plug-innen som gjør at alle filene har samme volum? Om dere skjønner hva jeg mener.
Jernlov Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Visualization Keyled er en digg plugin. 7624676[/snapback] Det var stilige greier, skal prøve den senere. Gidder ikke restarte winamp nå.
Torbjørn T. Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Noen som har link til plug-innen som gjør at alle filene har samme volum? Om dere skjønner hva jeg mener. Eg fann denne. Kan vere det er andre. Den eine pluginen eg bruker er Title Bar Control. Ein minispelar som ligg som «Always on top» kunne kanskje gjort omlag same nytten, men eg synst den er veldig praktisk.
Zappza Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg bruker verken Winamp eller iPod, men for de som gjør det er iPod Support Plug-in kjekk å ha. 6945579[/snapback] I de siste utgivelsene av Winamp (5.x) så følger det med plugin for alle creative spillere, og iPod spillere. Etter min mening, funker dette bedre enn de produsentene legger med selv =)
Jernlov Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Noen som har link til plug-innen som gjør at alle filene har samme volum? Om dere skjønner hva jeg mener. Eg fann denne. Kan vere det er andre. Den eine pluginen eg bruker er Title Bar Control. Ein minispelar som ligg som «Always on top» kunne kanskje gjort omlag same nytten, men eg synst den er veldig praktisk. 7625422[/snapback] Takk for Volum Leveler. Og den andre så ganske kjekk ut og.
Skagen Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 gen_msn (Windows Live Messenger Now Playing Plugin) Denne er veldig kjekk fordi man har store muligheter til å formatere hva som vises i MSN utover bare om artistnavn står først eller sist. F.eks kan man formatere det til å sjekke om album-feltet inneholder noe tekst, og hvis så viser den denne, hvis ikke utelater den album fra formateringa. Denne viser heller ikke tittel på filmer med mindre man manuelt ber den om det, for de som ikke vil meddele hele verden at de ser siste Assault That Ass-filmen...
JohndoeMAKT Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Min eneste plugin er Highly Experimental som er en plugin for Winamp 2.x som lar deg spille PSF og PSF2 filer, altså musikk fra Playstation 1/2 og andre konsoller.
Lyskryss Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Toaster er en genial plugin. Viser sanginfo og cover på skjermen. I tillegg kan man vise hvilken sang som spilles i msn. Kan tweakes i det uendelige. Endret 3. januar 2007 av Lyskryss
Thor. Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Visualization Keyled er en digg plugin. 7624676[/snapback] JoA meN Det er liTT VAnsKeLig OG SKrVe med dEN pÅ DA...
Jernlov Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Visualization Keyled er en digg plugin. 7624676[/snapback] JoA meN Det er liTT VAnsKeLig OG SKrVe med dEN pÅ DA... 7636131[/snapback] Enabler den faktisk capslock? Trudde det bare var lysene som reagerte jeg.
endrebjo Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Både Caps-, Num- og Scroll-lock slår seg av og på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå