Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i plakater?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plakater er jo litt kjedelig det også da, jeg hadde det før, men fant et bedre alternativ.

 

Fremkall endel bilder av deg, steder du har vært og venner, evt kjæreste. Bruk blå kitt og klistre bildene på veggen. Helt konge! Koselig er det også. Du kan så utvide ved å ta flere bilder og henge opp etterhvert. Til slutt vil du ha en stor vegg full av masse fine bilder!

Lenke til kommentar
Plakater er jo litt kjedelig det også da, jeg hadde det før, men fant et bedre alternativ.

 

Fremkall endel bilder av deg, steder du har vært og venner, evt kjæreste. Bruk blå kitt og klistre bildene på veggen. Helt konge! Koselig er det også. Du kan så utvide ved å ta flere bilder og henge opp etterhvert. Til slutt vil du ha en stor vegg full av masse fine bilder!

6933900[/snapback]

Samme metoden som jeg bruker, men jeg har fotoskriver og skriver ut bildene jeg vil ha på A4 ark, om jeg skal ha noe stort så skriver jeg de ut på flere ark og limer de sammen :)

Lenke til kommentar
du kan kjøpe TO plakater for 99,- på Free Record Shop, og det er også plakater på platekompaniet. Hvis du har en stor hvit vegg, anbefaler jeg at du rasterbater. Det er veldig kult.

6933986[/snapback]

 

Men søren så mye arbeid.

 

Har et, etter alt å dømme, årsprosjekt gående på å klippe rundt kantene og teipe sammen 56 ark på hybelen. Trenger desperat tilgang på sånn fancy papirkutter som de pleier å ha på skoler og kontorer.

Lenke til kommentar
du kan kjøpe TO plakater for 99,- på Free Record Shop, og det er også plakater på platekompaniet. Hvis du har en stor hvit vegg, anbefaler jeg at du rasterbater. Det er veldig kult.

6933986[/snapback]

 

Men søren så mye arbeid.

 

Har et, etter alt å dømme, årsprosjekt gående på å klippe rundt kantene og teipe sammen 56 ark på hybelen. Trenger desperat tilgang på sånn fancy papirkutter som de pleier å ha på skoler og kontorer.

6934515[/snapback]

De er utrolig praktiske. De må da ha en slik papirkutter på binders eller annen "kontor-artikler"-butikk?

 

Ja det hadde de såvist så. Papirkuttere i to versjoner, en liten og en stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...