Gå til innhold

Dyre ps3 spill?


nacho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke uvanlig med XBOX 360-spill til 650 kr, og N64-spill kostet ofte 698 kr. Pokémon Stadium hadde en startpris på 798 kr.

6931795[/snapback]

 

Fikk man ikkje med ett eller annet styr i den pakken? Mulig i roter. Men det var hardt å vere N64 frelst for å si det sånn :thumbdown:

 

Eg har jo sett Quake 4 til 360 til 799,- Da braut eg sammen og greidde såvidt å skrallte meg ut av butikken uten å bli hentet av menn i kvite frakker. Om Ps3 spillene skal pryde hyller og skap med den prislappen er det godt mulig vil vil se ein kraftig reduksjon iarbeidsledigheten rundt om (satt på spissen til de grader ja)

Lenke til kommentar
Det er ikke uvanlig med XBOX 360-spill til 650 kr, og N64-spill kostet ofte 698 kr. Pokémon Stadium hadde en startpris på 798 kr.

6931795[/snapback]

 

 

Saken er at på de stedene der 360 spill koster 650,- så kommer ps3 spill til å bli tilsvarende mye dyrere. Personlig tror jeg ikke det stemmer, kommer sikkert til å koste noenlunde det samme som 360spill, men det er en urovekkende nyhet.

Lenke til kommentar
Fikk man ikkje med ett eller annet styr i den pakken? Mulig i roter. Men det var hardt å vere N64 frelst for å si det sånn :thumbdown:

 

Man fikk med Transfer-pack i Pokémon Stadium-pakken, men den var ikke verdt 100 kr ekstra ...

 

Eg har jo sett Quake 4 til 360 til 799,- Da braut eg sammen og greidde såvidt å skrallte meg ut av butikken uten å bli hentet av menn i kvite frakker. Om Ps3 spillene skal pryde hyller og skap med den prislappen er det godt mulig vil vil se ein kraftig reduksjon iarbeidsledigheten rundt om (satt på spissen til de grader ja)

6931850[/snapback]

 

799 kr er sykt! Quake 4 er ikke så veldig bra optimalisert på XBOX 360 heller ...

Lenke til kommentar

Vel, det er da åpenbart at det kommer til å koste mer i Norge, uansett om man tar med det faktum at spill er dyrere eller ei...Sony har alltid sagt at spillene kom til å ligge rett over det xbox360spill koster.

 

Spaceworld har vel 699 som nypris på xbox360 spill, skal ikke se bort ifra at det blir 799 eller mer for ps3 spill..

 

Ingen tvil om at prisene er helt horrible

Lenke til kommentar
Problemet kommer siden du må gange dollarprisen med 10 for å få ca den riktige prisen i Norge.

6932116[/snapback]

Hvorfor? på grunn av alle de idiotiske avgiftene i norge?

Man kan jo evt kjøpe de fra utlandet, men tror neppe spill prisene blir så ille. Kanskje med en gang PS3 kommer, men de roer seg nok etterhvert. Jeg kommer ikke til å kjøpe PS3 før den er nede i under 3k og da er nok ikke spilla så ille heller :tease:

Lenke til kommentar
Problemet kommer siden du må gange dollarprisen med 10 for å få ca den riktige prisen i Norge.

6932116[/snapback]

Hvorfor? på grunn av alle de idiotiske avgiftene i norge?

Man kan jo evt kjøpe de fra utlandet, men tror neppe spill prisene blir så ille. Kanskje med en gang PS3 kommer, men de roer seg nok etterhvert. Jeg kommer ikke til å kjøpe PS3 før den er nede i under 3k og da er nok ikke spilla så ille heller :tease:

6932137[/snapback]

 

 

Er nok pga avgiftene ja. Se på prisen på et 360-spill på ebgames.com som er en vanlig spillkjede i usa, 59.99. Det stemmer med det et nytt spill koster på de fleste kjedene i Norge. Men som sagt, har vanskelig for å tro at disse prisene er riktige.

Lenke til kommentar

Dragon hunter: Hvor er det du handler spilla dine?

500,- er jo det man får de nyeste spilla for.

 

Jeg blir bare mer og mer usikker på om det blir en PS3 på meg. Jeg er student, vil kun ha en god spillkonsoll og har ikke råd til å betale for alt drittet Sony abolutt skal prakke på meg og ta seg betalt for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...