Gå til innhold

Anbefaling av spill ønskes


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da var Oblivion runna... for endte gang... og jeg trenger noe annet for å underholde meg... har vanligvis holdt meg unna denne sjangeren, men ble ganske positivt overrasket av Oblivion.

 

Så det jeg lurer på, har dere noen anbefalinger av spill som er i samme gata som Oblivion? Grafikk er viktig, men det er det som er på innsiden som teller.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gothic 2, da, eller eventuelt Morrowind hvis du ikke har spilt det. En god del dårligere grafikk på begge to, men ganske bra spill.

 

Ellers får du bare vente på Gothic 3.

6926872[/snapback]

Gothic 2 virket interessant... Når det gjelder morrowind, så synes jeg det så rett og slett forferdelig ut grafikkmessig. Begynte å le når jeg fikk øye på en mudcrab. De bildene jeg har sett av Gothic 2 gir meg et inntrykk av at det er mye penere, og hvis det er innholdsmessig bra også så er jo saken biff.

 

Takk folkens. Foreslå gjerne flere spill, sikkert mange som setter pris på det.

Lenke til kommentar
Gothic 2, da, eller eventuelt Morrowind hvis du ikke har spilt det. En god del dårligere grafikk på begge to, men ganske bra spill.

 

Ellers får du bare vente på Gothic 3.

6926872[/snapback]

Gothic 2 virket interessant... Når det gjelder morrowind, så synes jeg det så rett og slett forferdelig ut grafikkmessig. Begynte å le når jeg fikk øye på en mudcrab. De bildene jeg har sett av Gothic 2 gir meg et inntrykk av at det er mye penere, og hvis det er innholdsmessig bra også så er jo saken biff.

 

Takk folkens. Foreslå gjerne flere spill, sikkert mange som setter pris på det.

6926901[/snapback]

Du kan laste ned flere mods som gjør grafikken bedre. Sjekk i elder scrolls seksjonen i forumet. Morrowind måvære en av mine favorittspill of all times. Sinnsykt gøy, og tar mye lengre tid enn Oblivion :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...