Gå til innhold

Samsung Monitor 22" Syncmaster 225BW

Teddynegger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser ut som Viewsonic'en er rimelig "hot" for tiden. 10 stykker solgt fra samme nettbutikk på 6 timer !

6918296[/snapback]

Skulle gjerne visst om noen av de kommer i retur på angrerett.

staljin

Skrevet (endret)

Jeg ser de skjermene der har en kontrast på "bare" 700:1. Noe av hovedfordelen med det brede skjermformatet er at det passer fint til å se film på. Min forrige skjerm fikk i sin tid mye skryt for sin kontrast på 800:1 men jeg ble likevel litt brydd av sortnivået når jeg så på film. Min neste skjerm blir sansynligvis LG L204WT men jeg liker ikke å måtte vente alt for lenge. (Har ventet 2 uker allerede). Jeg lurer litt på om jeg skal gå for 24" med 1920x1200 i stedet for, men har ikke bestemt meg ennå. De er jo ganske mye dyrere. Dell sin 24" kommer sansynligvis på salg i oktober. Forhåpentligvis til rundt 7500kr.

Redigert: Oi, der kom vist Dell 2407WFP på salg til 7661kr. I går kostet den 9000kr.

Jepp, Dell har veldig forutsigbare kampanjer. ;)

Endret av Simen1
Skrevet

selve panelkontrasten på denne og LG er jo rimelig lik. men lg har dynamisk baklys som hjelper mye på kontrastnivået og sortnivået

Skrevet
jeg vil ha storebroren til LG 204WT jeg....

6917766[/snapback]

Jeg og, egentlig.

staljin

6917783[/snapback]

Jeg og men tror det blir Acer sin da den levers med DVI-D og TCO-03 (Se på hjemme siden dems samt der dere kjøper dem ...)

Skrevet (endret)

og fordelen med det er? tco-03 vil bare si at den ikke levers i svart f.eks... jeg vil gjerne ha svart!

Dvi-d er det vel på alle skjermer... (med dvi)

Dvi-D er kun digital

Dvi-A er kun analog og

Dvi-I er begge deler

Edit: jaggu er det ikke TCO-03 verifisering på samsung skjermen også ;)

Edit: prøvde å finne noe ang 22" versjonen av LG 204wt men fant ikke noe. eksisterer den?

Endret av eXa
Skrevet
Edit: prøvde å finne noe ang 22" versjonen av LG 204wt men fant ikke noe. eksisterer den?

6926955[/snapback]

Jeg har ikke lest noe om den

staljin

6929426[/snapback]

ikke jeg heller, var bare en som nevnte det på xs... men jeg finner ikke noe på LG.com engang så... tror ikke den eksisterer jeg! :(

Skrevet
Vel jeg tror det blir Acer sin 22" på meg ;)

6930288[/snapback]

Vel det var noe jeg trodde :roll:

Det ble den til viewsonic på meg bastilt fra netshop til 3890,- ;)

Håper den er bra ja. kan vel kommer med en liten anmelese men det har jeg aldri gjort før så ikke baser deres valg utifra den :blush:

Får den dog ikke før etter neste helg :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...