Gå til innhold

Notebook mus, trenger anbefalinger, snarest


Anbefalte innlegg

Yes, jeg må ha meg en notebook mus, er det ikke det de heter?

Kriterier, kabel, usb, den er god å bruke over tid, å comfy...helst ikke så alt for liten heller.

 

Takk for alle svar :)

 

Edit: høyrehåndsmus , "vanlig" størrelse på neve

 

Hvist noen har en notebook mus, ta gjerne bilde med en mobiltelefon eller noe i den duren atme, slik at jeg kan bedømme størrelsen...hadde vært veldig fint hvist noen hadde giddet å tatt seg bryet :)

Endret av kt600
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke bruke en vanlig mus?

Jeg mener hvis problemet er at bærbar mus blir for liten så er det vel bare å bruke en ment for stasjonære maskiner?

6900886[/snapback]

 

Skjønte at en slik en ble å komme....jeg vil ha anbefalt notebook mus! det er en notebook mus jeg vil ha anbefalt!

Hvist jeg ikke ville ha en notebookmus, så hadde jeg bare tatt med meg razern overalt, å brukt den uten musematte, å la den blitt liggende å bli klemt i laproppveska(som den for øvrig også ville ta unødvendig stor plass i)....

 

 

Takker for andre svar :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Til Lomz zom anbefalte meg 'Logitech V150':

Jeg bestilte denne musen å jeg må si en ting, for ei mus! Klart den er litt lita, men den er behagleig å jobbe med, har flotte drivere/instillinger, og funker bra på nesten alt underlag!

Eneste som er litt dumt, kabelen er litt kort, kunne godt ha vært lengre, men det er den ikke.

 

Flott notebook mus, en av de bedre man kan få tak i på markede vil jeg påstå, anbefales hvist det er noen som skal kjøpe notebook mus :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...