Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lekker som en sil...


Anbefalte innlegg

Har fått sansen for ei jente i det siste....det vil si; veldig sansen for ei jente. Problemet er kort sagt det at jeg blir revet med, og derfor sitter konstant med bender. Og jeg vet ikke om jeg er eneste her inne med problemet, men jeg får ikke orgasme, men jeg får utløsning. Jeg synes dette er sinnsykt irriterende, og det tror jeg alle andre ville også...

 

Seriøst, hva kan jeg gjøre? Kan liksom ikke teipe beistet til benet heller, og kan heller ikke legge plastforing på buksa...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utløsning? Er ikke mer som en våt drøm eller noe, seig væske på en måte men ikke sperm?

6888394[/snapback]

Jepp, den typen ja.

 

Jeg syns forsåvidt ikke det er så irriterende at DU får utløsning.

 

Dersom du er ung (13-14) så hører det vel med alderen og vil gå over etter en stund.

Har nok ingen råd, desverre.

6888397[/snapback]

17.

Lenke til kommentar
Utløsning? Er ikke mer som en våt drøm eller noe, seig væske på en måte men ikke sperm?

6888394[/snapback]

Jepp, den typen ja.

 

Jeg syns forsåvidt ikke det er så irriterende at DU får utløsning.

 

Dersom du er ung (13-14) så hører det vel med alderen og vil gå over etter en stund.

Har nok ingen råd, desverre.

6888397[/snapback]

17.

6888600[/snapback]

Mmm, gotta love hormoner :love: Tja, ska litt til for at jeg får bennern, men opprettholdes den av forskjellige grunner så skjer vel det samme som du forklarer. Derimot ikke no problem på skolen. En gjeng med kun gutter bortsett fra to jenter, og én kvinnelig lærer i kilometers omkrets :love: Nei, sånt skjer ikke annet om man ligger og tafzer litt, vett :p:w00t:

Lenke til kommentar
Utløsning? Er ikke mer som en våt drøm eller noe, seig væske på en måte men ikke sperm?

6888394[/snapback]

Jepp, den typen ja.

 

Jeg syns forsåvidt ikke det er så irriterende at DU får utløsning.

 

Dersom du er ung (13-14) så hører det vel med alderen og vil gå over etter en stund.

Har nok ingen råd, desverre.

6888397[/snapback]

17.

6888600[/snapback]

Mmm, gotta love hormoner :love: Tja, ska litt til for at jeg får bennern, men opprettholdes den av forskjellige grunner så skjer vel det samme som du forklarer. Derimot ikke no problem på skolen. En gjeng med kun gutter bortsett fra to jenter, og én kvinnelig lærer i kilometers omkrets :love: Nei, sånt skjer ikke annet om man ligger og tafzer litt, vett :p:w00t:

6888623[/snapback]

 

Nei, for all del. Skjer heller ikke med meg når det er en hel hau der. Problemet kommer kommer når vi alene. For øyeblikket er vi bare på snakkestadiet, dvs har ikke kysset. Er dog litt kjipt å ikke kunne reise seg når det evt skjer....

 

"Vente litt?"

Lenke til kommentar

Det er vel det seige gjennomsiktige greiene som kommer noen ganger når du runker du mener?? Det kommer fordi du er überkåt.. :p

Jeg har selv opplevd dette når jeg var skikkelig kåt.. Kjente det kom noe fuktig frem... :hmm:

Men regner med at dette er helt vanlig.

 

Den gjennomsiktige væska er forresten naturlig glidemiddel, og i følge jentene smaker dette dritt... ?

Lenke til kommentar

Som jeg sier, så skyldes det at du er overkåt... Kanskje du har en del hormoner i kroppen din som ikke klarer å styre seg?

Pinlig er det nok, men det er da ingen som finner det ut hvis de ikke skal ned i buksa på deg og hilse på Jr. som nettopp har sluppet ut litt glidemiddel, til hjelp mot tørre vaginaer. (:p)

Men det at du har bennarn' omtrent hele tida, kan være tildels pinlig...

Jeg anbefaler deg en god morgenrunk! Så slipper du alt dette styret, og du vil merke en mer rolig dag for Jr.

Lenke til kommentar

Hmm, svar på at du ikke kan ryse deg iallefall:

-Gå med genser/skjorte som er litt lang , altså at det går nedfor smekken og det område.

-Tuck kølla godt opp under bukselinningen

-Hold hennene i lomma, over pikken

-Bruk dongeri, ikke joggebukse!

 

Se der, du kommer kansje til å gå litt rart, men ingen kommer til å skjønne "noen ting"

 

Det andre er hvist ganske så normalt, alt du opplever er vell egentli ganske så normalt, tenk på det som en del av pakka med å bli voksen, for det er det jo ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...