Gå til innhold

Endring i mounts? :o

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897
Skrevet
Om jeg tolker dette riktig, betyr dette at jeg som har epic mount må betale 900g etter patchen for og ri på den? Gg blizzard..

6916402[/snapback]

Om du leser hele tråden finner du ut at du automatisk lærer deg jorneyman (eller hva det nå heter) riding om du har epic mount.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om jeg tolker dette riktig, betyr dette at jeg som har epic mount må betale 900g etter patchen for og ri på den? Gg blizzard..

6916402[/snapback]

du tolket ikke riktig

6916524[/snapback]

Flaks for meg da.. som akkurat gikk under 900g.. :tease:

Skrevet

First time wow'er... Level 39 og har akkurat karra meg opp på 90 gull. Hvordan forholder jeg meg videre her? Kliner til å kjøper hest før patchen kommer, eller venter? Hvor mye prisforskjell er det? Når kommer patchen?

...Må ha det inn med T-skje (noe alla T-Skjorte).

Skrevet

Hvis du har lyst på mount "NÅ!" kan du bare kjøre på og kjøpe riding skill og mount med en gang, du taper ikke noe på det målt opp med å vente til etter patchen.

Men det du bør gjøre, hvis du klarer å vente, er som kristteo sa, kjøpe riding skill nå, og vente til etter patchen med å kjøpe mount. Da får du mount til 18+9 = 27G :)

Skrevet

Jeg tror dere mistforstår, de nye automatiske riding skillene blir ikke utdelt på grunnlag av om du allerede har skillen, men om du har mounten i din besittelse. Muligens begge. Hvordan skulle de ellers kunne skille mellom epic og non-epic mount?

Skrevet
Jeg tror dere mistforstår, de nye automatiske riding skillene blir ikke utdelt på grunnlag av om du allerede har skillen, men om du har mounten i din besittelse. Muligens begge. Hvordan skulle de ellers kunne skille mellom epic og non-epic mount?

6923509[/snapback]

:blush:

Du har selvfølgelig helt rett :)

Skrevet

..og det vil si hva for oss som har kommet til lvl 40 og kjøpt skill for 18g? Etter patchen vil vi jo måtte kjøpe dyret uansett, men vi mister vel ikke skillen?

Jeg kan ikke forstå noe annet enn at vi må tjene stort på dette.

Skrevet
..og det vil si hva for oss som har kommet til lvl 40 og kjøpt skill for 18g? Etter patchen vil vi jo måtte kjøpe dyret uansett, men vi mister vel ikke skillen?

6926590[/snapback]

Jo dere mister nok også skillen er jeg redd for.

Men om man har mounten men ikke skillen så får man skillen etter patchen.

Disclaimer: Dette er hva jeg har har kommet opp med som et fornuftig svar etter å snakket med folk som har vært på PTR og hva jeg har lest av poster på WoW-europe.com så jeg sier ikke at det er sånn det er, men heller hvordan jeg har forstått det :p

Skrevet

En ting jeg da lurer på er om hvis du har alle 40 mountene på en level 40 char nå, kan du da ri alle i 1.12.1 ? :) siden man har shared riding skill og mountene blir bop..

Skrevet
En ting jeg da lurer på er om hvis du har alle 40 mountene på en level 40 char nå, kan du da ri alle i 1.12.1 ? :) siden man har shared riding skill og mountene blir bop..

6926974[/snapback]

Du må vel være Exalted for å kjøpe mount av en annen faksjon. ??

(Syns å huske at jeg ikke kunne kjøpe mount til min Tauren med min Orc)

Skrevet (endret)

6926974[/snapback]

Du må vel være Exalted for å kjøpe mount av en annen faksjon. ??

(Syns å huske at jeg ikke kunne kjøpe mount til min Tauren med min Orc)

6926988[/snapback]

Jo, men om en night elf kjøper tiger, gnome mechano og human hest f.ex og trader den, før patchen..

ie. man vil få dem soulbound i 1.2.1

Endret av Per-Stian
Skrevet

Eg går for exalted med AV for å få billiagare mount der.

Men det er vel eigentlig ingen hjelp i pga riding skill vil koste so masse.

Har liten sjans på å bli exalted og ha nok penger før patchen tippa eg.

Btw kor masse koster AV mounten?

Skrevet
Eg går for exalted med AV for å få billiagare mount der.

Men det er vel eigentlig ingen hjelp i pga riding skill vil koste so masse.

Har liten sjans på å bli exalted og ha nok penger før patchen tippa eg.

Btw kor masse koster AV mounten?

6937500[/snapback]

620g~ sist jeg sjekka

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

så vis man har allerede en mount til 800g så må man pluss på riding skillen på 900g? som da blir tilsammen 1700G for de som allerede har epic mount?

Skrevet

6926590[/snapback]

Jo dere mister nok også skillen er jeg redd for.

Men om man har mounten men ikke skillen så får man skillen etter patchen.

Disclaimer: Dette er hva jeg har har kommet opp med som et fornuftig svar etter å snakket med folk som har vært på PTR og hva jeg har lest av poster på WoW-europe.com så jeg sier ikke at det er sånn det er, men heller hvordan jeg har forstått det :p

6926853[/snapback]

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=28355274&sid=1

Fant dette:

Players with Riding skill but no mount will be granted Apprentice(75) skill.

Så det ser ut som vi faktisk slipper så billig ifølge Blizzard.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Jeg er ikke helt med her. Blir det like dyrt for riding av epicmountene for warlocker og paladins? (sett at du ikke har gjort epic mount questet) I så fall blir dette robbing av fattigfolk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...