Gå til innhold

Just Cause Xbox 360: Inntrykk og anmeldelser


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper vi snart ser slutten på hjernedøde sandkasse spill snart da ;)

6907910[/snapback]

 

Hehe... Håper ikke jeg, likte Just Cause jeg, selvom det har sine feil. Liker å få fritt spillerom og ikke på død og liv følge linære plotlines.

6910124[/snapback]

 

Likte demoen til spillet eg også,siktet egentlig meir til GTA lignende spill som ser ut til å stå på stedet hvil ;)

Lenke til kommentar

må si at demoen var litt morsom. Litt gøyalt å spille gud der og drepe alt og alle.

 

Men selv om hvor nice miljøet og naturen var. Så ser carecter modellene ut som PS1 modeller. Biler og fly er som kopiert fra en nedstrippet PS2 version. Virkelig dårlig. Det er slike ting som er med på å ødelegge helheten totalt. Å med mangel på historie i tillegg. Nei da er nok ikke dette spillet det jeg leter etter. Synes det har vært litt for overhypet. Mange som faller for "WOW" effekten av stunt triksene som er morsomme de 50 første gangene man bruker dem.

 

mvh

Kritisk Bromle

Lenke til kommentar

I PC Gamer sier de at man kan påkalle vehicles når som helst, man bare ringer CIA så kommer det et fly og dropper den i et åpent område.

 

Det hørtes unektelig mye morsommere ut etter jeg leste den 2-sider previewen i PC Gamer. Det er ikke meningen det skal være realistisk. De sier han kan hoppe fra fjell og ned på bakken uten å dø av det.

 

Ja, jeg er en sånn gammeldags fyr som fortsatt kjøper datablader. Kjekt å ha på senga før man legger seg.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...