Gå til innhold

GAMING I HELGA!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal spille litt i LAN i helga, og lurte på noe uvesentlig. Jeg må ha meg et fett navn for f...!!!

Alle andre har kule aliaser, mens jeg har ingenting annet enn mitt eget. Sliter med dårlig fantasi, så derfor trenger jeg litt hjelp!!! Anyone?

MH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zero^Cool :wink:

Nei,veit ikkje synest Zero^Cool blir for dårlig (les:lamt)Kva med Hotblack desento,Flartibartfast eller Marvin the paranoidandroid.. :wink:

(litt The Hichhicker guide too the galaxy inspirert..:wink: )

Skrevet

Quote:

On 2001-12-13 10:18, fanoftheflyers skrev:

Hei!

Jeg skal spille litt i LAN i helga, og lurte på noe uvesentlig. Jeg må ha meg et fett navn for f...!!!

Alle andre har kule aliaser, mens jeg har ingenting annet enn mitt eget. Sliter med dårlig fantasi, så derfor trenger jeg litt hjelp!!! Anyone?

epizeuxiz (fornickning av epizeuxis)

Skrevet

Ellers er det alltid tøft og ta noe fra norrøn eller gresk mytologi, men først og fremst bør et nick passe deg. Bare pass på å ikke ta noe for kjent. Å se litt til Kinesisk historie er sikkert ikke dumt det heller. Se også hva navnene heter på gammelnorsk, latin, engelsk osv, men ikke velg den franske varianten hvis du ikke har noen tilknyttning til frankrike liksom.

Ta ett navn uopplyst sjeler ikke vet om. Eksempelvis Al-Qaida var et utrolig bra klan navn før 11 september.

Skrevet

Vel... Navnet jeg bruker kom følge av en kommentar, men da det kom måtte jeg bare bruke det.

Men husk: Navnet forplikter, og det kan til tider være plagsomt og leve opp til det :lol:

Skrevet

"Lutfiskspiseren"

"Per-Fredrik"

"Henry den Hårløse"

"Skabbe-Lars"

"Fred Frenzy"

"Grautskalle-Kalle"

"Hannibal"

"J.R."

"D. Nukum" (Muhahaha!)

"AndersMedPistolen"

"SykFaen"

"Running Water" (Indianer-navn)

"Karl Klo"

"MasterUzi"

"Hardcore Dummy"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...