Samegerilja Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Til alle dere som skal skrive innlegg, jeg håper dere fikk med dere at jeg ønsker nå at dere skriver litt om hvorfor dere gleder dere til akkurat det spillet/spillene. x - nobbit, hvorfor gleder du deg til Total War: Medival 2?
Batnobbit Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Får en venn liker dem så godt så slipper jeg og tenke på julegave men gleder meg jo til Half Life 2:Episode2 da
Hr. Jenssen Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 (endret) Medieval 2 gleder nok jeg også med - ganske enkelt fordi det er det neste steget i den beste RTS-spillserien noen sinne. Gothic III er nok det spillet jeg for tiden gleder meg mest til. Hvorfor? Først og fremst fordi det er oppfølgeren til mitt favorittspill i all tid, og for det andre fordi det som et enkeltstående spill kommer til å bli genialt, og selv om at jeg ikke liker å sammenligne det med spill som Oblivion, må jeg bare si det: DET VIL KNUSE OBLIVION! Endret 15. september 2006 av Hr. Jenssen
Samegerilja Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Har aldri testet medieval, men kansje jeg kjøper meg 1 for en billig penge og sponser meg 2 også ... Så har man C&C 3 + Medieval....
Batnobbit Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Total war har et kampsystem som de smarte kan ha glede av kjenner en som kjøpte en pakke med alle spillene til 690.- og likte ingen av spillene :!:
Hr. Jenssen Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Kjøp heller Rome: Total War. Det er nyere. Medieval var genialt i sin tid, men nå er det gammelt. Rome er det siste spillet i serien, og bør definitivt oppleves av alle RTS-fans.
Samegerilja Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Oblivion va en stor suksess ja. Men har sett litt på Gothic III og må si jeg er meget imponert i forhold til Oblivion. Ser ut som at Oblivions era er over for denne gang. Men kansje det kommer Oblivion expansjon eller Oblivion 2. Future will show.
Samegerilja Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Kjøp heller Rome: Total War Har faktisk begge rome spillene. Ingen som vet om det kommer ny Rome i år?
Hr. Jenssen Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 (endret) Når du sier "begge Rome spillene", da mener du altså Rome med utvidelsespakken "Barbarian Invasion"? Det finnes også en annen utvidelsespakke, som du kun får kjøpt over nett. Nemlig "Alexander the Great", som lar deg spille lengre østover. Rome og Medieval tilhører jo samme spillserie, så nei, det kommer jo ikke noe nytt Rome i år. Medieval 2 er jo det neste. EDIT: Angående Oblivion: Det kommer nok ikke noe Oblivion 2, men TES 5, spillserien Oblivion tilhører, kommer nok etter hvert. Det går også rykter om en Oblivion-utvidelse ja, men det har ikke blitt bekreftet enda. Endret 15. september 2006 av Hr. Jenssen
jaws733 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Oki! Spillet som kommer til å regjere i maskina mi er Neverwinter nights 2. Eneren er sannsynligvis det beste spillet siden Fallout 2, og har kostet meg maaaange timer. Det som gjør spillet så bra er karakterutviklingen (D&D) og ikke minst Historien! Singleplayer kampanjer ruler!
Samegerilja Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Enig Jaws733, fikk vite om spillet av en kamerat og ble hekta på det. Har gledet meg lenge til Neverwinter Nights 2 fordi det er så kult å kunne sloss med tusenvis av forskjellige Char/monstre både på nett og singel player. Å alltid streve etter å få gode spells, våpen, og utvikle sin egen char etter hvordan du selv vil at den skal se ut. Lovely.....
bjelleklang Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Gleder meg veldig til Halo 3, Gears of War og Forza 2. Blir konge! Men kommer til å få stryk på eksamen pga av halo
Khalifen Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Darkfall! Kampsystemet er alfa og omega i RPGs, og dette ser ut til å bli dødsbra!
Fanta4free Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 batlefield 2142 forde elsker serien av de
Atomics Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Som C&C fans, slenger jeg meg med i køen zeph .. Håper for guds skyld at C&C ikke går i den samme fellen som Settlers gjorde... De gav det over til en annen utvikler og utfallet ble jo katastrofalt... Gleder meg også til Neverwinter Nights 2.... 6870196[/snapback] Faktisk, så har C&C allerede gjort den feilen..den hetere Generals...teknisk sett. Det er nå C&C er tilbake i de riktige hender siden utviklerene er veteranere fra Westwood, altså skaperene av C&C. Jeg har spilt ALLE C&C spill, og tror C&C 3 kan bli fett!
teaspoon Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 AoC FM'07 Warhammer LOTRO Railroad Tycoon Pirates of the burning sea vanguard HL 2:2 Lost Eden *Drool*
Zeph Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Faktisk, så har C&C allerede gjort den feilen..den hetere Generals...teknisk sett. Det er nå C&C er tilbake i de riktige hender siden utviklerene er veteranere fra Westwood, altså skaperene av C&C. Jeg har spilt ALLE C&C spill, og tror C&C 3 kan bli fett! 6872090[/snapback] Til og med Renegade? Er ikkje mange som har fullført det.
eddie1 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 gods of war-fifa07-nhl07 og pgr4 alle til xbox360
bikubedronning Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 (endret) asdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå