Gå til innhold

Rykte: Micosoft vurderer å kjøpe Rockstar!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke se at noen mente at hvis M$ kjøpte opp Rockstar, så ville GTA-serien bli mye dårligere ... Latterlig. Rockstar er en av de beste spillutviklerne nå. Den beste spør du meg.

 

Felgen har jo også et godt poeng med at hvis et spill blir utviklet til en plattform, så vil utvikleren møte færre problemer, og heller fokusere på flere funksjoner i spillet, grafikk, gameplay osv. Men det er jo også et stort irritasjonsmoment for spillere. Jeg husker da det ble sagt at Assasin's Creed var PS3 ekslusivt. Ett så kult spill, og bare for PS3. Det er flere spill jeg kunne tenkt meg å spilt, men jeg har aldri eid en konsoll, og har ikke tenkt til å eie en med det første. :)

Lenke til kommentar
Personlig vil jeg ha GTA4 til Wii!

Bare tenk deg, i 3-person mode sikter du med controlleren, og når du kjører bruker du den som ratt.

Hvis MS kjøper Rockstar er jo det helt ute av bildet.

6879629[/snapback]

Der sa du det, la Nintendo kjøpe opp Rockstar!!

6879746[/snapback]

Nintendo kan ikke "sløse" vilt med penger som MS kan..

 

Jeg håper at MS kjøper de opp.

Lenke til kommentar
@TCi:

 

Jau, eg trur dei fortsatt vil lage gode spel. Men kun for Microsoft-plattformer.

 

Kay

6879616[/snapback]

Og problemstillingen din er?

 

Birger :)

6880330[/snapback]

 

Kvafornoke? Eg håpar du har misforstått heile greia.

Det er vel rimeleg openbert kva som er problemstillinga her. Me vil ikkje bli "tvungne" til å kjøpe nokon sine produkt. Effektivt monopol kallar me det.

Microsoft skal ikkje få bestemme kva spelkonsoll folk skal ha, kva operativsystem folk skal ha, eller kva brødristar me skal ha på kjøkkenet. Det er likevel det som er i ferd med å skje. Når ein lar dinosaurkapitalisten Microsoft drive rov på underlegne bedrifter på den måten, med oss forbrukarar som nikkedukker med færre og færre alternativ, blir mangfaldet og "konkurranse"-begrepet høgresida snakkar så fint om like legitimt som Toska sitt forhold til Munch-maleria.

Lenke til kommentar
Kvafornoke? Eg håpar du har misforstått heile greia.

Det er vel rimeleg openbert kva som er problemstillinga her. Me vil ikkje bli "tvungne" til å kjøpe nokon sine produkt. Effektivt monopol kallar me det.

Microsoft skal ikkje få bestemme kva spelkonsoll folk skal ha

Sånn som konsollkrigen utvikler seg må dei forskjellige partane ha eksklusive spel for å gjere det bra. For å opnå dette kan dei: a) Utvikle spel sjølv, b) kjøpe opp utviklarar eller c) inngå avtalar med dei forskellige utviklarane om at spelet bare skal kome på deira konsoll. Microsoft er relativt ny i denne bransjen, derfor har dei mykje å ta igjen på dei andre. Den raskaste måten å gjere dette på er å kjøpe opp utviklarar eller inngå avtalar med dei.

 

Alle har sine spelseriar som skal lokke deg til å kjøpe deira konsoll (eller som du seier det "tvinger" deg til å kjøpe ein konsoll). Skal du spele Mario må du kjøpe eit Nintendo produkt, Metal Gear er hos Sony. Det er ikkje noko nytt eller katastrofalt at du må kjøpe konsoll X for å få spelt spelserie Y.

 

Forstår eg deg rett ønskjer du at alle spel skal kome til alle konsollar (det må jo vere dette du ønskjer når du er så sterkt i mot at Rockstar sine spel bare kan kome til 360 og Windows, den same tankegangen må vel gjelde alle partar). Om dette skulle vere tilfelle kan vi jo like gjerne kvitte oss med dei forskjellige konsollane og ha ein plattform. Då slepp du å bli "tvungen" til å kjøpe fleire konsollar for å få ditt favorittspel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det ble spekulert om MS var inni i budkrigen på ubisoft, om det antas å være riktig, har MS en del ubrukte penger til overs. Nå skal det jo sies at de kjøpte opp Lionhead i vår, vet ikke hvor mye det kostet, men det var vel neppe noe særligt dyrt. Når MS har råd til å punge ut en milliard for Rare, har de råd til Rockstars også, men spørsmålet er om de tørr å gjøre det samme igjen. Rare kan vel neppe sies å være en suksess de siste årene...

 

Når det er sagt passer ikkke R* helt sammen med hva MS til nå har kjøpt opp/støttet, som har vært små selskap med ett eller to utviklerteam. R* består jo av syv avdelinger/utviklerteam i syv forkskjellige byer rundt om i verden.

Lenke til kommentar

Eg ser ikkje på dette som ei enkelthending, men som eit ledd i av ein større kampanje Microsoft er i gong med. I motsetning til Sony og Nintendo har Microsoft ein utømmeleg pengesekk; denne kjem dei til å bruke. Vel og bra, Sony har mange ekslusive titlar til sin konsoll, men i forhold til det Microsoft er i stand til å gjere er det BARNEMAT. I tillegg, så er det ikkje like alvorleg når Metal Gear Solid kjem ut på Playstation som om Microsoft kjøper Rockstar. Metal Gear har komme ut på fleire platformar, i ulike utgåver (gamecube, PC osv), men de kan banne på at om Microsoft får fatt i Rockstar er du plent nøydd til å ha microsoftutstyr for i det heile tatt få ta i bruk ein skjermsparar med GTA-logoen på.

 

Dette er i mi meining mykje meir alvorleg enn mange verker til å tru.

Om Microsoft får herje fritt vidare, kan me ha eit skrekkscenario om eit tiår der dei står aleine i å produsere konsollar - totalmonopol i konsollbransjen.

Sjå til dømes kva dei har gjort med X-boksfranchisen. Eit år etter Ps2 kom ut kom dei med X box, en vesentleg kraftigare konsoll enn Ps2. Eit år FØR Ps3 kjem ut, så kjem dei med 360. Dei lagde altså ein konsoll dei tapte milliardar på berre for å komme inn i marknaden og tilby eitbetre produkt få år seinare.

I motsetning til Microsoft har ikkje Sony og Nintendo råd til å lage totale konsollfloppar.

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
I motsetning til Sony og Nintendo har Microsoft ein utømmeleg pengesekk; denne kjem dei til å bruke.

Dette er ikkje sant og det veit du. Dei har ein del pengar ja, men det er grense for kor mykje dei er villige til å tape.

 

men de kan banne på at om Microsoft får fatt i Rockstar er du plent nøydd til å ha microsoftutstyr for i det heile tatt få ta i bruk ein skjermsparar med GTA-logoen på.

Det same gjeld for andre spel som er laga av ein utviklar som Sony/Nintendo/MS eig.

 

Om Microsoft får herje fritt vidare, kan me ha eit skrekkscenario om eit tiår der dei står aleine i å produsere konsollar - totalmonopol i konsollbransjen.

Om Microsoft, eller andre for den del, ikkje får lov til å utfordre Sony/Nintendo kan vi ende opp med det skrekkscenarioet at t.d. Sony får monopol i konsollbransjen.

 

Eit år FØR Ps3 kjem ut, så kjem dei med 360.

No skulle vel PS3 kome for omlag eit år sidan, men vart utsatt. Når det gjeld Xbox gjorde MS det som var nødvendig for å kome inn på konsollmarknaden. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Dette er ikkje sant og det veit du. Dei har ein del pengar ja, men det er grense for kor mykje dei er villige til å tape.

Er det verkeleg naudsynt å ta det eg skriv så bokstaveleg?

I forhold til Sony og Nintendo har dei to sistnevnte vanvittig mykje meir å tape enn Microsoft, det er det som er hovudpoenget her.

Det same gjeld for andre spel som er laga av ein utviklar som Sony/Nintendo/MS eig.

Eg visste ikkje at Sony eigde SquareEnix, Konami eller EA. Det er jo desse som best kan samanliknast med Rockstar og konsollbransjen når det gjeld sjølvråde.

Om Microsoft, eller andre for den del, ikkje får lov til å utfordre Sony/Nintendo kan vi ende opp med det skrekkscenarioet at t.d. Sony får monopol i konsollbransjen.

For all del, konkurranse er livsnaudsynt, og det er jo nettopp det som er poenget mitt. Microsoft undergrev konkurransen. Ryk Sony, så er Nintendo ute iløpet av eit par år, og er redusert til handholdtbransjen, ein bransje som Microsoft forøvrig også kjem til å entre.

No skulle vel PS3 kome for omlag eit år sidan, men vart utsatt. Når det gjeld Xbox gjorde MS det som var nødvendig for å kome inn på konsollmarknaden. Enkelt og greit.

Poenget mitt var ikkje om det var enkelt og greitt det som skjedde, poenget var at det beviser noko av størrelsesordenen til Microsoft sitt marknadsmaskineri. Hadde ei norsk bedrift gjort det same i Noreg hadde sjansane vore der for at den ville blitt tiltalt av konkurransetilsynet for underprising o.l.

Lenke til kommentar
Er det verkeleg naudsynt å ta det eg skriv så bokstaveleg?

Det er fint om du prøver å halde deg til fakta. :)

 

Eg visste ikkje at Sony eigde SquareEnix, Konami eller EA. Det er jo desse som best kan samanliknast med Rockstar og konsollbransjen når det gjeld sjølvråde.

Les kva du og eg skriv ein gong til. Du snakka om kva som vil skje etter at Rockstar vart kjøpt opp, og eg svarte at situasjonen for Rockstar då vil vere som den same som for andre utviklarar som er eigd av Sony/Nintendo/MS.

 

For all del, konkurranse er livsnaudsynt, og det er jo nettopp det som er poenget mitt. Microsoft undergrev konkurransen. Ryk Sony, så er Nintendo ute iløpet av eit par år, og er redusert til handholdtbransjen, ein bransje som Microsoft forøvrig også kjem til å entre.

Som eg har vore inne på tidlegare må dei forskjellige konsollprodusentane ha eksklusive spel for å lykkes. Ein del av prossesen fram mot dette kan vere å kjøpe opp ein spelutivklar. På same måten som Nintendo må få lov til dette, må også MS få lov. Ryk Microsoft, så er t.d. Sony ute om eit par år og Nintendo sitt igjen med monopol.

 

Poenget mitt var ikkje om det var enkelt og greitt det som skjedde, poenget var at det beviser noko av størrelsesordenen til Microsoft sitt marknadsmaskineri. Hadde ei norsk bedrift gjort det same i Noreg hadde sjansane vore der for at den ville blitt tiltalt av konkurransetilsynet for underprising o.l.

Det er da ikkje uvanleg å selje konsollen med tap (eller andre produkt for den saks skyld). Nintendo er vel den einaste som faktisk tener på konsollane sine. Så MS gjorde ikkje noko nytt der. Og som sagt, dei gjorde akkurat det som var nødvendig for å kome inn på marknaden. Det er ikkje bare bare for ein utanforståande og ta opp konkurransen mot to gigantar som Nintendo og Sony, bare sjå på alle andre som har prøvd.

Lenke til kommentar
Det er fint om du prøver å halde deg til fakta
.

Kan aldri ha ein skikkeleg diskusjon utan spissformuleringar :p .

Les kva du og eg skriv ein gong til. Du snakka om kva som vil skje etter at Rockstar vart kjøpt opp, og eg svarte at situasjonen for Rockstar då vil vere som den same som for andre utviklarar som er eigd av Sony/Nintendo/MS.

Poenget mitt er at det Sony ikkje eig nokon av desse selskapa, og forholdet difor ikkje er samanliknbart ;)

Som eg har vore inne på tidlegare må dei forskjellige konsollprodusentane ha eksklusive spel for å lykkes. Ein del av prossesen fram mot dette kan vere å kjøpe opp ein spelutivklar. På same måten som Nintendo må få lov til dette, må også MS få lov. Ryk Microsoft, så er t.d. Sony ute om eit par år og Nintendo sitt igjen med monopol.

Ekslusive spel, ja, eigenproduserte spel, ja. Men mitt poeng er at Microsft vil kunne kjøpe opp ein enorm del av dei stpre utviklarane i forhold til konkurrentane, og konkurranseforholdet vert då skeivt, i Microsoft sin favør.

Det er da ikkje uvanleg å selje konsollen med tap (eller andre produkt for den saks skyld). Nintendo er vel den einaste som faktisk tener på konsollane sine. Så MS gjorde ikkje noko nytt der. Og som sagt, dei gjorde akkurat det som var nødvendig for å kome inn på marknaden. Det er ikkje bare bare for ein utanforståande og ta opp konkurransen mot to gigantar som Nintendo og Sony, bare sjå på alle andre som har prøvd.

Eg minnar om dei mange butikksakene me har hatt her til lands, der visse forrestningar har blitt skulda for utprising i den hensikt å "presse ut" konkurrentar. Altså, konkurranselovgivinga fastslår at overmakt i pengesekken ikkje skal brukast på uredeleg vis for å undergrave konkurransen.

 

Forøvrig ein frisk diskusjon dette her!

Lenke til kommentar
Poenget mitt er at det Sony ikkje eig nokon av desse selskapa, og forholdet difor ikkje er samanliknbart

Eh, no er eg ikkje heilt sikker på kvar du vil. Det var jo du som begynte å snakke om dei selskapa, så no prøver du å tilbakevise poenget ditt? Skriv gjerne om dette.

 

Ekslusive spel, ja, eigenproduserte spel, ja. Men mitt poeng er at Microsft vil kunne kjøpe opp ein enorm del av dei stpre utviklarane i forhold til konkurrentane, og konkurranseforholdet vert då skeivt, i Microsoft sin favør.

Konkurrentane har vore i bransjen lenge, og følgande har dei alt kjøpt opp/inngått avtalar med mange av verdas beste utviklarar. Så Microsoft har ein del å ta igjen her. Den raskaste måten er og opne pengesekken. Du har kanskje ein betre ide til korleis dei skal ta igjen Nintendo og Sony?

 

Eg minnar om dei mange butikksakene me har hatt her til lands, der visse forrestningar har blitt skulda for utprising i den hensikt å "presse ut" konkurrentar. Altså, konkurranselovgivinga fastslår at overmakt i pengesekken ikkje skal brukast på uredeleg vis for å undergrave konkurransen.

Nok ein gong er eg litt usikker på kvar du vil. Eg ser ikkje korleis dette har relevans for svaret mitt. Oppkjøp av ein utviklar er vel ikkje uredeleg? I så fall burde Nintendo og Sony vore arrestert for lenge sidan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...