Gå til innhold

noen som har Asus A6T?


xerxess

Anbefalte innlegg

Yes!! Fikk min i dag!  :D

 

Synes ikke den støyer så mye og blir ikke veldig varm. Men jeg har ikke testen den i spill ennå, og det er vel først da eventuelt støy og varme kommer tydelig til syne....

7001515[/snapback]

 

 

Kjempe! Si ifra hvis du merker noe underlig da :)

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
var jeg som fant den ja :), men vil ha mer håndfaste fakta fra en som har kjøpt den her i norge! den ser litt stor ut på bilder, er den større enn andre "15,4" bærbare? veldig usikker på varme og ytelse på amd prosessor...og batteritiden.

7001784[/snapback]

 

 

Hihi, sorry :innocent:

 

Edit: Takk for kjempefin test forresten, den var avgjørende for mitt vedkommende :D

Endret av Apple Ståle
Lenke til kommentar

Fra testen:

 

"Tack vare den väl beprövade tekniken Power Now, styrs processorn så att den konsumerar så lite som möjligt av batteriets resurser. Den funktionen har dessutom kompletteras i Turion-processorerna så att de båda kärnorna styrs separat när det gäller strömförsörjningen"

 

"Det enda som hörs är ett mycket svagt surrande ljud som inte är särskilt störande. Då och då växlar dock fläkten upp tempot och kyler ner datorn lite extra under några minuter vilket skapar en något högre ljudnivå"

 

 

Betyr dette at du kan regulere CPU-hastigheten slik at CPUene ikke gir fra seg så mye varme. Og går det da også å regulere vifta slik at det går lengere tid mellom "då og då" den slår seg på?

Endret av rsidny
Lenke til kommentar
ER det Asus A6T du har kjøpt Apple Ståle?

 

Hvordan er den til spilling og sånt?

7002031[/snapback]

 

 

Skal kjøpe den ASAP i morgen ja. Ut ifra specs er det en av de beste portabilitet/ytelse du får i dag. Valgte den pga. 15,4" og nVidia go 7600 256MB dedikert. Så den skal takle spill meget godt.

 

Jeg har den ikke enda da, men skal på LAN i høstferien, da skal jeg komme tilbake med fyldig rapport :D

Lenke til kommentar
Skal kjøpe den ASAP i morgen ja. Ut ifra specs er det en av de beste portabilitet/ytelse du får i dag. Valgte den pga. 15,4" og nVidia go 7600 256MB dedikert. Så den skal takle spill meget godt.

 

Jeg har den ikke enda da, men skal på LAN i høstferien, da skal jeg komme tilbake med fyldig rapport inv_biggrin.gif

 

Flott :) ... Noen som vet om den er bra til foto- og videoredigering(Photoshop CS2 og After Effects 7.0 + flere adobe program) Tenker på å oppgradere RAM'en på den til 2 GB :D

 

EDIT: Noen som vet om denne her passer til maskinen http://www.xd.no/aspx/loginVnet.aspx?Retur...9968&plid=69968

 

?

Endret av Thomas16
Lenke til kommentar
Damn! :D

 

Så jævlig digg den er :love:

Driver å installerer seg selv nå, oppsett gikk lett som en lek. Veldig inuitivt!

Fulgte med en snasen Asus-bæreveske og helt grei mus.

Utrolig kjipt at jeg har innlevering,  prøve og presentasjon i morgen :(

7007968[/snapback]

 

 

Hvordan er skjermen? Lyssterk? Er innsynsvinkelen bra? Ser du refleksjonen av deg selv på skjermen ved normal takbelysning?

Lenke til kommentar
Ser du refleksjonen av deg selv på skjermen ved normal takbelysning?

7008030[/snapback]

 

Dropper å kjøpe speil på IKEA ja :p

Ser refleksjonen ja, men har brukt sånne skjermer før og synes ikke det er så ille. Har ikke fått brukt den noe, men lover fyldig test i morgen. Her lekser dessverre :no:

 

Men: PCen var utrolig mye mindre enn jeg hadde trodd, skulle tro det var en 14". Masse deilige ekstraknapper, har kun installert systemet(det stod en CD i tror jeg fra starten av, så når jeg startet PCen ordnet alt seg), men har ikke merket lyd/varme.

Høytalerne sitter under maskinen, vet ikke om det har noe å si, burde kanskje vært en annen plassering, men, men.

 

:love::love::innocent::innocent::love::love:

Lenke til kommentar
et spørsmål...er det stor eller liten enter tast på asus maskiner?

7008576[/snapback]

Det er stor tast. Det er veldig behagelig i forhold til den lille. Har prøvd det, og bommer hele tida hehe...

 

Ellers så kan jeg si at Asus A6T er en fortreffelig maskin. Har hatt den i en mnd snart, men med TL52 prossesor. Den kjører bf2 helt greit, men medium oppløsning... Blir litt varm når du har den på fanget, så hvis du skal formere deg i fremtiden.... Ikke for lenge der altså :D

 

Kjempefornøyd med maskinen så langt, og anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar

7008576[/snapback]

 

Stor enter tast, går ut fra bilde på asus.com så ser maskinen ut som a6ja,

7008728[/snapback]

 

 

Tror ikke det er samme chassiet som a6ja har. Følger man linken i tråden ser man ut ifra bildene i testen, at a6t er lys og sølvfarget. a6ja er derimot mørk grå.

 

Stemmer dette, du som kjøpt a6t?

Lenke til kommentar

7008576[/snapback]

 

Stor enter tast, går ut fra bilde på asus.com så ser maskinen ut som a6ja,

7008728[/snapback]

 

 

Tror ikke det er samme chassiet som a6ja har. Følger man linken i tråden ser man ut ifra bildene i testen, at a6t er lys og sølvfarget. a6ja er derimot mørk grå.

 

Stemmer dette, du som kjøpt a6t?

7008978[/snapback]

Jeg har ikke sett A6Ja live, men som det ser ut på bildet så er den mørkere grå en A6T'en er. A6T er sølvgrå rundt tastaturet, og mørkegrå, og nesten svart rundt skjermen.

Lenke til kommentar

7008576[/snapback]

 

Stor enter tast, går ut fra bilde på asus.com så ser maskinen ut som a6ja,

7008728[/snapback]

 

 

Tror ikke det er samme chassiet som a6ja har. Følger man linken i tråden ser man ut ifra bildene i testen, at a6t er lys og sølvfarget. a6ja er derimot mørk grå.

 

Stemmer dette, du som kjøpt a6t?

7008978[/snapback]

Jeg har ikke sett A6Ja live, men som det ser ut på bildet så er den mørkere grå en A6T'en er. A6T er sølvgrå rundt tastaturet, og mørkegrå, og nesten svart rundt skjermen.

7010005[/snapback]

A6Ja er svart rundt skjermen og som du sier litt mørk i det grå. men der venstre håndledd ofte blir liggende i spill blir det veldig fort en svart flekk.

 

Klarer ikke A6T mer en medium i grafikk? min klarer full på nesten alt :)

Lenke til kommentar

7008576[/snapback]

 

Stor enter tast, går ut fra bilde på asus.com så ser maskinen ut som a6ja,

7008728[/snapback]

 

 

Tror ikke det er samme chassiet som a6ja har. Følger man linken i tråden ser man ut ifra bildene i testen, at a6t er lys og sølvfarget. a6ja er derimot mørk grå.

 

Stemmer dette, du som kjøpt a6t?

7008978[/snapback]

Jeg har ikke sett A6Ja live, men som det ser ut på bildet så er den mørkere grå en A6T'en er. A6T er sølvgrå rundt tastaturet, og mørkegrå, og nesten svart rundt skjermen.

7010005[/snapback]

A6Ja er svart rundt skjermen og som du sier litt mørk i det grå. men der venstre håndledd ofte blir liggende i spill blir det veldig fort en svart flekk.

 

Klarer ikke A6T mer en medium i grafikk? min klarer full på nesten alt :)

7012345[/snapback]

Det følger bare med 1gig ram når du kjøper A6T'en, og det er for lite til å kjøre på fullt. Men med tid og stunder så kommer det inn 2 gig på min å skal du se hehe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...