Gå til innhold

noen som har Asus A6T?


xerxess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppgraderte min med en gang jeg bestilte, sparte faktisk 300 for da jeg bestilte kosta brikkene 700, nå er det rundt eller over 1000.

 

Hvilken brikke kjøpte du?

7014933[/snapback]

 

 

Hvis man kjøper A6t og vil ha den med 2gig minne. Kan man da be nettshoppen sette inn det med en gang og betale mellomlegget eller vil man bli sittende igjen med 2*512 mb minnebrikker man ikke har for brukt? Er det i såfall stor sannsynlighet for at man får solgt dem på bruktmarkedet, og til hvilken pris?

Endret av rsidny
Lenke til kommentar
Oppgraderte min med en gang jeg bestilte, sparte faktisk 300 for da jeg bestilte kosta brikkene 700, nå er det rundt eller over 1000.

 

Hvilken brikke kjøpte du?

7014933[/snapback]

kjøpte en slik en Twinmos

kosta 700, nesten dobblet i pris nå :ermm:

samme hastighet som den som er standard i a6ja, Pc 4300.

 

det med pris justeres etter tiljengelighet og etterspørsel. ikke lett å si når de går ned i pris, men så langt har de økt med 600(!) siden jeg kjøpte min.

Prøvde ikke ringe komplett siden det allerede var 1Gb fra før. dessuten liker jeg å prøve ting selv så jeg vet ikke om det er mulig å bare betale mellomlegget. kanskje om de selger orginalbrikken som "demovare" som de selger billigere. men tviler på det. enten må du ut med det de setter ned prisen på brikkene ellers taper de penger på det.

 

Edit: Leif ble kastet ut pga bråk :!:

Endret av T.J.
Lenke til kommentar

Har kun funnet ett minus så langt, det er at "fn" og "ctrl" har byttet plass. Får ikke til å skrive inn krøllalfategnet jeg...

Ellers er den fantastisk! Masse finesser :dribble:

Merker lite til varme, bortsett fra strømforsyningen ogventilasjon bak til venstre. Støynivået er akseptabelt. Under spill hører jeg ingenting, og på sitt stilleste overdøver LaCie disken min maskinen, og det sier jo sitt. Kan fint ha den på om natta, men av og til "drar" den på og lager litt støy.

 

:love: Den perfekte bærbar dette :w00t:

Lenke til kommentar
Har kun funnet ett minus så langt, det er at "fn" og "ctrl" har byttet plass. Får ikke til å skrive inn krøllalfategnet jeg...

Ellers er den fantastisk! Masse finesser :dribble:

Merker lite til varme, bortsett fra strømforsyningen ogventilasjon bak til venstre. Støynivået er akseptabelt. Under spill hører jeg ingenting, og på sitt stilleste overdøver LaCie disken min maskinen, og det sier jo sitt. Kan fint ha den på om natta, men av og til "drar" den på og lager litt støy.

 

:love: Den perfekte bærbar dette :w00t:

7024217[/snapback]

 

 

Hei! Takk for at du skriver om maskinen. Ser ut som om jeg kjøper en selv. Hvor ofte dras vifta igang under vanlig bruk? surfing, bruk av word. Sånn ca altså. hvert annet minutt , tiende eller hver halve time?

Lenke til kommentar
Hvordan er batterilevetiden på denne? Kan du låse cpu-hastighet med power4gear npr du setter på "max battery"?

7027998[/snapback]

 

CPU-performance kan settes til 100%, 75% og 50% på Battery saving i Power4Gear.

 

Jeg er veldig fornøyd med min A6T. Skjermen er bra (ikke spesielt mye refleksjoner), den støyer ikke særlig mye og blir ikke ubehagelig varm. Funker brukbart til spill som Gudfaren, Doom3 og Far Cry.

Endret av SilentType
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...