Gå til innhold

Wii - Pris og dato klar (Japan/USA/Europa)

TCi

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Tjohei, mulig det er bare meg som ikke har fulgt med i timen, men har ikke fått med meg Wii Play. Er det et eget spill, eller noe annet?

6868485[/snapback]

Skyt meg hvis jeg tar feil, men jeg mener det skal være samme som Hajimete no Wii: Your First Step To Wii, som er en bunke minispill som har blitt vist som tech-demo'er tidligere. Edit: Glemte å si at Wii Play skal bundles med en Wiimote. Så hvis du trenger en ekstra kontroller for å spille enkle spill med ikke-gamere, får du begge i én med dette spillet. :yes:

Og Super Mario Galaxy?

6868486[/snapback]

Utsatt til 2007, sammen med Metroid og Brawl.

TCi, ikke så interessert i Rayman, siden du ikke nevnter det som launch title på første side?

Endret av Tjohei
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wii Sports kan bli ein sikker vinner på fest utne tvil :cool:  Men så er det spm. om man skal forhåndsbestille dette eller om man skal stille seg i kø ein eller anna plass da :hmm:

6868432[/snapback]

Forhåndsbestilling er crap.. Get your ass down to the store. Funket på 360 og funker på Wii. El-kjøp kommer helt sikkert med noen tilbud også. 1700 for wii eller noe. De prøver jo selvfølgelig å prakke på deg sånn heftig forsikring og sånn crap, men det driter man i.

6868480[/snapback]

Ja eg lurer på om eg ikkje skal stikke bort i Stavanger rundt lanseringsdagene for å stille meg i kø utenfor Elkjøp der ;)

Å herre jemini så digg det skal bli!

Skrevet

Har ikke fått den fulle oversikten på lanseringspillene i Europa ennå. Men regner med at det blir stort sett de samme som USA. Skal oppdatere i kveld en gang. Har ikke tid nå. Må stikkel.

Skrevet

Jeg har forhåndsbestilt maskina på EBGames. Prisen der er enda uklar, men vil tippe 2500kr. Er villig til å betale det på launch enn å kanskje spare 500kr og ikke få den, men må kjøpe den litt senere.

Skrevet

Nettopp bestilt Wii på MPX, håper det var tidsnok til å få den...

Har også bestilt PS3 fra MPX i mai så der er jeg sikret å få en maskin tror jeg :w00t:

Så får vi se da :thumbup:

Skrevet

Har også bestilt PS3 fra MPX i mai så der er jeg sikret å få en maskin tror jeg  :w00t:

Så får vi se da  :thumbup:

6868635[/snapback]

Dårlig ordning å bestille online. Du risikerer å ikke få den på launch. Mye lurere å gå ned på butikken.

Skrevet

Jeg stikker innom Elkjøp på dagen de får den! Elkjøp pleier å være billigst. Og så populær er ikke Wii at den blir utsolgt på dagen. Eller man skal jo aldri si aldri, men jeg tviler.

Skrevet
Jeg stikker innom Elkjøp på dagen de får den! Elkjøp pleier å være billigst. Og så populær er ikke Wii at den blir utsolgt på dagen. Eller man skal jo aldri si aldri, men jeg tviler.

6868719[/snapback]

Ikke vær for sikker, husk E3.

Skrevet

6868719[/snapback]

Ikke vær for sikker, husk E3.

6868811[/snapback]

Joda kanskje. Men jeg møter opp en time før butikken åpner jeg.

Skrevet

Har også bestilt PS3 fra MPX i mai så der er jeg sikret å få en maskin tror jeg  :w00t:

Så får vi se da  :thumbup:

6868635[/snapback]

Bestillte også wii fra mpx idag:)

Håper jeg får den på lanseringsdagen eller et par dager etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...