Gå til innhold

Gothic III er ferdig (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyyyyydelige saker. Jeg håper virkelig de faktisk er ferdige nå da, så vi ikke får et halvferdig spill. Men jeg stoler på Piranha. De har så få bugs i sine tidligere spill at de knapt trenger patcher. :)

Skrevet
:dribble: Etter min gigantiske skuffelse med det megaoppskrytte Oblivion bare klør det i fingrene etter å få satt henda i et eksemplar av Gothic 3. Det trenger ikke være en forbedring fra 2ern en gang bare det er av samme kvalitet! Gleder meg til et skikkelig PC-rollespill og ikke en ny hack-and-slash fest!
Skrevet
Utrolig bra at de er ferdige med å lage det :w00t:

nå har de enda 1 måned på seg til å fjerne bugs :thumbup:

6855267[/snapback]

Nå har du misforstått litt. Når spillet har gått gull (altså er ferdig), så har det blitt sendt til fabrikkene for å kopieres ut. Den eneste bug-fixinga blir i såfall via patcher.

Skrevet

6855267[/snapback]

Nå har du misforstått litt. Når spillet har gått gull (altså er ferdig), så har det blitt sendt til fabrikkene for å kopieres ut. Den eneste bug-fixinga blir i såfall via patcher.

6855520[/snapback]

OJ, misforsto visst det da :blush:

trudde dem var ferdig med spillet og skulle teste det ut nå :D

Skrevet

6855267[/snapback]

6855520[/snapback]

OJ, misforsto visst det da :blush:

trudde dem var ferdig med spillet og skulle teste det ut nå :D

6855729[/snapback]

Neida, nå er de heeeelt ferdige. Jeg håper virkelig at det er et godt tegn at de valgte å si seg ferdig en god stund før release (i.e. at spillet faktisk ER ferdig, og ikke fullt av bugs).

SasaB, spillet har da enda ikke kommet ut. Det er bare ferdig. :)

Skrevet
:dribble: Etter min gigantiske skuffelse med det megaoppskrytte Oblivion bare klør det i fingrene etter å få satt henda i et eksemplar av Gothic 3. Det trenger ikke være en forbedring fra 2ern en gang bare det er av samme kvalitet! Gleder meg til et skikkelig PC-rollespill og ikke en ny hack-and-slash fest!

6855380[/snapback]

LOL! I den siste traileren skryter JoWood av at de er mer fast-paced enn Oblivion. Selv om jeg har vanskelig for å tro det, tyder ihvertfall det på hack and slash.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...