Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ringe til hverandre..


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Har kjent en jente i et par år, og i sommer skjedde det saker og ting :cool:

Saken er den at vi har bare møttes en gang etter sommerferien, men vi sender veldig mange meldinger til hverandre. For å være ærlig, så begynner jeg og bli ganske lei av alle disse meldingene. Ikke det at jeg ikke liker hun (for det gjør jeg, kjempemasse), men man blir litt lei av å sende "glad i deg, savner deg masse"-meldinger hver eneste dag. Tenker derfor på å ringe hu, men vet ikke helt om vi er helt "der" enda. Tror det kommer til å bli veldig flaut. :blush:

 

Har noen råd? Burde jeg ringe eller ikke? Hva er det man snakker med jenter om liksom :hmm: ... Jeg har jo snakket med jenter før, men jeg er litt sjenert av meg, og snakker ikke så veldig mye til vanlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde det pleide å starte med ringing osv. og så masse meldinger med "Glad i deg!" osv.

 

Hvis jeg var deg ville jeg helt klart ringt.. Kanskje sendt en melding først der det sto "Kan jeg ringe deg? Må bare høre stemmen din!" eller no lignende. Du finner alltid noe å snakke om :)

Lenke til kommentar
øøøøhhm.. Dette gjorde du på, hva, elleve minutter? Kort vei fra fortvilelse til suksess :)

6840589[/snapback]

Moped bort, stikke hånda i buksa, moped tilbake.. Om det ikke er for store avstander i bygda der han bor skal det gå fint på 11 min.

 

Jeg er fortsatt ikke overbevist tongue.gif

Tror jeg drøyer til helgen, det meste går bedre etter et par pils new_yes.gif

Sørg for at det er et par pils, ikke et par sixpacker med pils. Du bør ikke drikke deg drita for så å snakke med damer på tlf, det går aldri bra.
Lenke til kommentar
Du bør ikke drikke deg drita for så å snakke med damer på tlf, det går aldri bra.

6840643[/snapback]

Det er ikke det som er planen heller. Men når man er ute blir stemningen mye lettere. Man er med folk, man slapper av og koser seg, og praten går generelt lettere på fest

Lenke til kommentar
Du bør ikke drikke deg drita for så å snakke med damer på tlf, det går aldri bra.

6840643[/snapback]

Det er ikke det som er planen heller. Men når man er ute blir stemningen mye lettere. Man er med folk, man slapper av og koser seg, og praten går generelt lettere på fest

6840665[/snapback]

Ya true. Godt å høre :thumbup:

Lenke til kommentar
Å ringe i fylla/ute på fest første gangen gir ikke akuratt så bra inntrykk.

6842349[/snapback]

Jeg har snakket med hun litt før, men det var ikke "kosesnakk", det var bare for at jeg skulle finne frem til festen hun var på ;)

Endret av MGL
Lenke til kommentar
Å ringe i fylla/ute på fest første gangen gir ikke akuratt så bra inntrykk.

6842349[/snapback]

Jeg har snakket med hun litt før, men det var ikke "kosesnakk", det var bare for at jeg skulle finne frem til festen hun var på ;)

6842914[/snapback]

 

Vel, du vil vel ringe henne for å slå an en prat, ikke sant? Da er det bare idioti å gjøre dette når du heller burde vært opptatt av å snakke med vennene dine du er ute å fester med, så kan du heller ringe henne en dag du er edru ;)

Lenke til kommentar

Helt enig med smoothie, å ringe jenter i fylla er det dummeste du kan gjøre dersom du vil få de interessert i deg. For deg selv når du ringer så virker det kanskje som om du prater helt normalt, men for henne så får nok pipen en helt annen lyd.

 

"Hei, jeg ville bare ringe og snakke litt jeg, synes du er søt" blir til

 

"eyy, sku bare si at jeg skulle si at snakke litt jeg *raping og musikk i bakgrunnen* , yeaaah!"

 

 

Ikke bra :)

Lenke til kommentar
å ringe jenter i fylla er det dummeste du kan gjøre dersom du vil få de interessert i deg.

6855838[/snapback]

Tror nok jeg ga dere feil inntrykk her. For det første: jeg liker hun veldig godt, og jeg vet at den følelsen er gjensidig. Vi er over "sjekkestadiet".

 

Mente ikke å ringe i fylla., altså fylla fylla :p . Alle fester ender jo ikke med fylla. Jeg mente at det er best å ringe når jeg f.eks. er på vors hos en venn. IKKE med masse gale mennesker som løper rundt og er kjempefulle (inkludert meg). Men hvis man er 5-6 folk sammen som slapper av med et par pils, er stemningen min mye mer avslappet, og praten går lettere.

 

En av de første meldingene jeg og hun sendte hverandre, var at vi hadde kjempelyst til å møte hverandre igjen. Vi ble da enige om å møtes på fest, nettopp fordi at da var vi med andre, ergo det blir lettere å prate, uten mange pinlige pauser etc.

 

Jeg syns det er litt vanskelig å forklare situasjonen jeg er i, og forholdet mitt med denne jenta. Jeg føler meg trygg på hun, nettopp fordi jeg har kjent hun og hele familien hennes veeldig lenge (lang historie)..

Endret av MGL
Lenke til kommentar

Mitt råd er fortsatt å ikke ringe når du er sammen med noen andre. Ikke tenk for mye på hva du skal si eller om samtalen går i stå. Det virker som dere har vært en del sammen fra før og da er det jo ikke noe problem å snakke om noe. F.eks. situasjoner dere har vært i sammen og slike ting.

 

Husker selv de første gangene jeg ringte exen min og da gikk samtalene virkelig i stå med engang, men hver gang rett før vi skulle si hade og legge på så ble det slik at vi snakka veeeldig mye. Ellers kan det jo være greit å ha på litt musikk i bakgrunnen, veldig lavt såklart. Hver gang jeg tar telefonen når det er helt stille rundt meg skvetter jeg nesten av hvor høyt jeg selv snakker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...