Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ringe til hverandre..


Anbefalte innlegg

Hmm, nå tenker jeg fælt  :hmm: prøver å få meg selv til å ringe, men jeg er desverre for nervøs :no: . Forelskelse er ikke enkle greier :love:

 

edit: takk for svar da alle... har hjulpet meg, selv om jeg ikke har ringt enda

6857646[/snapback]

Ikke tenk på det, bare gjør det. Om du tenker for mye så blir du anspent og nervøs, og du har større sjanser for å drite deg ut. La kvelden gå som vanlig, men så når du plutselig husker det går du bort til telefonen og slår nummeret, og voilà: we have connection. Om du planlegger alt du skal si til minste detalj går det bare til helvete uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk som smurt :D

Har vært med hun fra rundt 11 tiden, til nå. Kompisen min og hennes venniner satt oppe og så på film mens jeg og dama koste oss i underetasjen en god stund :love: Kom ikke helt til sexen, men vorspillet. Dette var helt greit for meg egentlig, er jomfru hittil, og har ingen hastverk om å bryte det...

 

Satser på å møte hun imorgen også :thumbup:, håper det blir noe av.

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde fått "full klaff" (les sex) med dama etter å ha prata med a en gang på telefonen hadde jeg rett og slett vært skuffa over hvor lite utfordring det var.

 

Jeg ville sagt "er det så lurt at vi går så fort fram" hvis jente hadde vært veldig lysten på noe. Er ikke så lurt å gå fort fram. (hvis man virkelig liker jenta)

Lenke til kommentar
Gikk som smurt :D

Har vært med hun fra rundt 11 tiden, til nå. Kompisen min og hennes venniner satt oppe og så på film mens jeg og dama koste oss i underetasjen en god stund :love: Kom ikke helt til sexen, men vorspillet. Dette var helt greit for meg egentlig, er jomfru hittil, og har ingen hastverk om å bryte det...

 

Satser på å møte hun imorgen også :thumbup:, håper det blir noe av.

6872660[/snapback]

Det var godt å høre at telefonsamtalen hjalp litt. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...