Gå til innhold

Half Life film?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For his second year of his four years at University, Justin Seau decided to pay homage to Half Life and make a Half Life movie trailer for his digital video editing class. He used all original footage and managed to produce a very creative piece for his teacher to drool over. I wonder if he got an A+? This school-made trailer of course kicks my digital video class projects that I took 7 years ago. Great work, and this makes me wonder if Valve will ever finally decide to create a Half Life movie for real.
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet
Hadde jo vært rått med en HL film da.

6938626[/snapback]

Egentlig ikke, HL låner altfor mye fra andre kjente bøker/filmer til at det kan bli noe "originalt."

Skrevet
Helvete frys før Uwe Boll får lage film av Half-Life.

7075892[/snapback]

Forsiktig nå....

Valve har vært i snakk med Hollywood flere ganger om en film, men Hollywood har ennå ikke overbevist dem. Grunnen er at Hollywood liker sin gjentatte "man og kvinne møter hverandre... og blir forelsket".

Skrevet (endret)
Valve har vært i snakk med Hollywood flere ganger om en film, men Hollywood har ennå ikke overbevist dem. Grunnen er at Hollywood liker sin gjentatte "man og kvinne møter hverandre... og blir forelsket".

7085813[/snapback]

Alyx er faktisk forelsket i Gordon, eller omvendt står i boka som følger med CE.

Edit: Fjernet ubruklig quoter

Endret av Sirslask
Skrevet

Ja den videoen der var ikke vanskelig å se var fake :!:

Nei, håper faktisk de ikke lager noen film av halflife! De har ikke lyktes før og de kommer neppe til å gjøre det heller. Og dessuten synes jeg det ødelegger endel av spillkonseptet! Tombraider f.eks. var ikke like spennende å spille lenger etter at de gjorde film utav det.

Skrevet

7085813[/snapback]

Alyx er faktisk forelsket i Gordon, eller omvendt står i boka som følger med CE.

Edit: Fjernet ubruklig quoter

7085873[/snapback]

Joda, men Valve liker ikke det Hollywood har kommet med. Og at Alyx er forelsket, betyr ikke at det er gjensidig hos Gordon Freeman.

Skrevet

Tror Half Life har et bra utgangspunkt til å bli film. Men da kan ikke filmen ha med Gordon Freeman da, det blir jo grov voldtekt av spillene. Kanskje en sidestory som tar for seg Black Mesa eller City 17 på en annen måte. Selve settingen og storyen er jo genial, så hvorfor ikke? Bare The Rock holder seg unna så kan det jo bli bra..

Skrevet
rett og slett en film hvor du ser hva skjer med Adrian Sheperd i gjennom storyen i HL:2

:dribble:

7090556[/snapback]

Han er satt i dvale for å ikke blande seg med det G-man holder på med, av G-man selv.

Okei det var dagens tåpeligste, unnskyld meg..

7091395[/snapback]

Hadde han sagt orginale HL, så hadde det faktisk ikke vært en dum idee. Oposing Force var faktisk en veldig god utvidelsespakke. Og du fikk noen glimt av Gordon Freeman nå og da.

Skrevet

Falskt er det. Bare en bra skole prosjekt.

Men la meg nå se, jeg har rollelisten en plass her. Kommer til bake med edit.

Skrevet
Okei det var dagens tåpeligste, unnskyld meg..

7091395[/snapback]

Hadde han sagt orginale HL, så hadde det faktisk ikke vært en dum idee. Oposing Force var faktisk en veldig god utvidelsespakke. Og du fikk noen glimt av Gordon Freeman nå og da.

7094301[/snapback]

Hadde det vaert om black mesa hadde det kanskje vaert bra, men det var bare saa dumt siden adrian shepard fremdeles er i dvale i HL2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...