cliffme Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Microsoft vil nok finne en metode for og detektere lite touch også, som dem har gjort med ALLE andre firmwarer. Men skal som sagt teste den ut selv når den blir releaset. Nytt spill 599,-. Ny xbox 995,- Resten sier vel seg selv uten at jeg trenger og bryte reglene på forumet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 http://twitter.com/TeamJungle/status/7927807655 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 http://twitter.com/TeamJungle/status/7927807655Nå er jeg spent! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) http://twitter.com/TeamJungle C4eva presents iXtreme Lite Touch (LT) in association with Team Jungle and Team Xecuter: http://bit.ly/4VptGj Endret 21. januar 2010 av 530XD Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Det er noen dager siden denne lekket. Merk at dette er Team Jungles "plan B". Plan A var å selge firmwaren til diverse sider som igjen skulle tilby en flashe-tjeneste som kostet så mye som 100 dollar. Heldigvis var det noen som fikk tak i firmwaren, hacket den og dermed er den nå fri og åpen for alle, slik den skal være. Derfor har også TJ hoppet til "plan B" og later som de gir den ut til alle, gratis, for å være snill. Festlig med griske hackere som blir hacket selv... Uansett så sitter jeg på gjerdet noen uker for å se hvordan dette går. Stoler ikke på at firmwaren er usynlig for MS, spesielt med tanke på hvor turbulent det har vært blant utviklerne, men post gjerne dine erfaringer. Merk også at firmwaren bare er tilgjengelig for LiteOn DVD-drev. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Hva skjer egentlig hvis man spiller med gammel iextreme på live nå, blir man banna med en gang, eller blir man bare flagga før du blir banna i neste banwave? Da med en ny xbox som aldri før har vært modda eller flagga. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Du blir vel ikke banna øyeblikkelig, men etter noen dager eller uker. Ettersom jeg har forstått så banner MS fortløpende nå. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Så hvis LT ikke er safe så vil man bli banna fortløpende der også? Micr$oft vil ikke vente til en banwave og ta alle, for hvis det er sånn så er det jo lurt å avhente med å modde til LT for så la resten av verden være testere C4eva sa forresten at den som var lekka ikke var den samme som den som den offisielle som er ute nå. Så kanskje de ikke er griske likevel? Ser deriomot at enkelte sier at de forskjellige versjonene er like. Uansett, uten c4eva og TJ ville vi ikke hatt lt, så vi får vel bare være glade. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Hva skjer egentlig hvis man spiller med gammel iextreme på live nå, blir man banna med en gang, eller blir man bare flagga før du blir banna i neste banwave? Da med en ny xbox som aldri før har vært modda eller flagga.Alvorlig talt, bytt over til LT AKKURAT NÅ. ikke en gang gidd å ta sjansen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 jeg er ikke dum å bruker ixtreme 1,61 eller eldre på live, jeg lurte bare på hvordan de banna folk, for hvis de banner fortløpende finner man fort ut om lt funker eller ikke. Men hvis de banner i waves som de har gjort før og som ekspertene sier de gjør i år ogsa, og lt ikke er safe så vil man ikke få vite dette før nest dashboard update og man blir banna da etter å ha vært flagga siden starten. Lenke til kommentar
claes Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 Er det slik at 1.51 til Hitachi (nyeste) booter alle spill uavhengig av wave? Army of Two: The 40th Day som er rapportert som wave 6 på abgx funket fint uten patch eller activation disc. Er det slik at FW'en ikke har check? Eller er det bare tilfeldig at det funket med dette spillet? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spi.../v/an595553542/ Ferdig moddet "iXtreme LT" Elite pakke m/250gb harddisk og masse mer til 2695kr. Endret 22. januar 2010 av 530XD Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 jeg er ikke dum å bruker ixtreme 1,61 eller eldre på live, jeg lurte bare på hvordan de banna folk, for hvis de banner fortløpende finner man fort ut om lt funker eller ikke. Men hvis de banner i waves som de har gjort før og som ekspertene sier de gjør i år ogsa, og lt ikke er safe så vil man ikke få vite dette før nest dashboard update og man blir banna da etter å ha vært flagga siden starten. Du blir flagget, deretter bannet etter en periode. Hvor lenge den er kan man si er individuell. Bruk LT, få vennene dine til å bruke LT og ha ordentlig Stealthsjekk. Lenke til kommentar
IbanezIceman Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Ok, vurderer sterkt å legge in LT på min urørte Arcade box nå. Men... 1) Noen som kan anbefale en BRA (erfaren) modder i Oslo som utfører denne jobben? Spillchip.com har jeg allerede kontaktet, men han tar ikke imot jobber for tiden. 2) Hvis ikke, er det noe jeg egentlig kan gjøre selv uten for mye klunder? Jeg har åpnet 360'en et par ganger selv, men kun for x-clamp fix. Har null erfaring med firmware/flashing. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Arrrgh, slutter aldri å irritere denne xboxen. Nå frøys spillene brått med en gang, før jeg fikk 3 rrod... Jeg trodde problemet var nærmest forsvunnet etter falcon kom (min er falcon). Får prøve å fikse et nytt festesystem for kjøleribbene i morgen og se om det funker. Slik jeg har forstått det ligger mye av problemet i festeanordningen til kjøleribbene. Skal prøve å komme med en liten oppdatering i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Noen som modifiserer Xbox360 rundt Kristiansund-området? Endret 23. januar 2010 av EspenFe Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/spi.../v/an595977936/ her er en idiot som legger ved 50 piratkopier med sin bannede xbox. ta gjerne kontakt med qxl.no og si hva dere mener. Det er jo slike idioter som ødelegger for oss vanlige folk. edit: og der var den borte, merkelig at slike folk aldri lærer. Endret 25. januar 2010 av 530XD Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Ja det er tragisk. Selg gjerne en moddet Xbox, men la de brente platene gå i søpla. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Da er BenQ den neste ut. ETA - snart. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Noen som modifiserer Xbox360 rundt Kristiansund-området? Modifiseringsarbeid kan for tiden utføres lokalt i Kristiansand og Oslo ([email protected]). Ta kontakt for mer informasjon. modnet.no koster vell rundt 500 tror jeg. og her er enda en som selger en bannet xbox. haha Endret 2. februar 2010 av Masterfifty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå