Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Nei får den klarer ikke kjøre wave 4 siden den er bannet! Er det ikke noe mulighet får å oppdatere xboxen uten xboxlive eller orginalspillet?

 

Spiller ingen rolle hva wave det er om det er original-platen. Kjør den en gang for å få oppdateringen. Så har du originalen så er ikke dette noe problem. Har du den ikke, er det vel strengt tatt hjelp til å få kjørt en piratkopi.

Endret av ballsack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen som vet om noen i Norge som fikser jtag for en rimelig pris ?

Hei

Jeg drev med jtag før til luken ble lukket helt... Med mindre du har vært frakoplet fra Live siden ifjor sommer, kan du glemme NAND-dump. Det vil ikke føre noen vei...

Grunnen til at jtag hack er så dyr, er rett og slett fordi det er en krevende oppgave...

Lenke til kommentar

Kan svare det jeg trur er riktig: FW 1.4 ser ikke på wave 4 spill som farlige og bare starter det, 1.5 vil ikke boote spillet sin det er fare for å bli oppdaget med det.

 

Er det noen i Drammensområdet som er flinke til å flashe? Helt ny Xbox Arcade. Vil helst ikke sende den i posten.

Lenke til kommentar

Kan svare det jeg trur er riktig: FW 1.4 ser ikke på wave 4 spill som farlige og bare starter det, 1.5 vil ikke boote spillet sin det er fare for å bli oppdaget med det.

 

 

Fant forresten ut av det.. Måtte bare inn på Microsoft sin side og hente ned Fall 09 update og instalere på den ene boksen. Den som spillet funket på hadde denne installert fra før :)

Lenke til kommentar

Kan svare det jeg trur er riktig: FW 1.4 ser ikke på wave 4 spill som farlige og bare starter det, 1.5 vil ikke boote spillet sin det er fare for å bli oppdaget med det.

 

Er det noen i Drammensområdet som er flinke til å flashe? Helt ny Xbox Arcade. Vil helst ikke sende den i posten.

 

Har du mulighet til å kjøre en liten tur, så kan jeg gjøre det for deg. Bor mellom horten og tønsberg. Når er maskinen din produsert? det står bakpå ;)

Lenke til kommentar

Har no laget meg en backup av bioshock 2 og BFBC 2 og jeg har 2 stk xbox som er flashet.

Den ene har versjon 1.4 og den andre har 1.5

 

Hva kan være grunnen til at spillene fungerer kun på den eldre xboxen og ikke på den med nyere firmware?

 

Xboxer med hitachi drev, som er flashet med iXtreme 1.5 klarer å spille wave 4 spill, mens xboxer med andre drev (samsung, liteon etc) må ha 1.61 for å støtte wave 4.

Lenke til kommentar

Ser jeg har en xbox med liteon spiller. Kan denne modifiseres på vanlig måte, eller må en ha noe ekstra utstyr for å få dette til?

 

Er det eventuelt mulig å bytte dvdspiller uten for mye stress?

 

Har en gammel boks stående med en benq spiller i, så da lurer jeg på om det er så enkelt at jeg bare kan flytte denne over og modifisere uten bruk av tilleggsutstyr.

Lenke til kommentar

Ser jeg har en xbox med liteon spiller. Kan denne modifiseres på vanlig måte, eller må en ha noe ekstra utstyr for å få dette til?

 

Er det eventuelt mulig å bytte dvdspiller uten for mye stress?

 

Har en gammel boks stående med en benq spiller i, så da lurer jeg på om det er så enkelt at jeg bare kan flytte denne over og modifisere uten bruk av tilleggsutstyr.

Dersom du har en Liteon 74850C, er det enklere med en CK3 / Xtractor med probe / spear... Dette er tilleggsutstyret du MÅ ha. Dersom du har 83850C v2 eller 93450C, og ikke har modifisert før, bør du be en profesjonell ta seg av det... Du kan gjøre det meste selv med 83850C v1. Det er altfor mange som har ødelagt sin Xbox360, ved å:

 

- plugge på powerkabelen til drevet feil vei

- flashet feil

 

Nå koster ikke modifisering så mye lenger (i forhold til prisen for 1-2 år siden). Da anbefaler jeg at du får en proff (iallefall den første modifiseringen) til å gjøre det for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...