Gå til innhold

Økonom singelsteger - Kommentarer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har så "mye" peiling på slike ting som dette. Men den tynne kobber tråden-tingen som du har tvinnet rundt slangen hva er den/brukes den til? Mulig det er et lite rør eller noe slikt, men ikke så lett å se på bilde.

Frankie

Skrevet

Det er kappillærrøret. Det er det gassen går i retur i fra evapen, som er den som blir veldig kald.

Lengden på det er en av faktorene som avgjør hvor kald den blir og hvor mye effekt den tåler.

Skrevet
Det er kappillærrøret. Det er det gassen går i retur i fra evapen, som er den som blir veldig kald.

Lengden på det er en av faktorene som avgjør hvor kald den blir og hvor mye effekt den tåler.

6838565[/snapback]

Hehe, den flytende gassen går til evapen fra cap-tuben, og den evaporerte gassen går i retur i suction-linen (det tykke røret cap-en er tvinnet rundt).

Skrevet (endret)

Takker :D

Det stemmer, frank_jarle :)

Det blir nok cascade snart ja, hehe, men skal prøve å skaffe meg et par kraftigere kompressorer før jeg starter. Og jeg skulle ha tjent litt penger også.. Hvis jeg får tak i R404A eller R507 snart, mekker jeg en SS og selger før jeg starter med cascade, så jeg tjener litt.

Endret av Økonom
  • 3 uker senere...
Skrevet

Virkelig imponerende. Liker når folk klarer å lage såpass bra utstyr til en relativt billig penge. Fristende å lage en slik selv. Men må nok tilegne meg en del kunnskap først i såfall.

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Hmm hvilket annet utenlask forum har jeg sett deg med akkurat samme bildene for en stund tilbake ?

Postet du der først eller ?

Edit: Skulle ønske jeg hade et lite snekker verksted der ejg kunne driver med div. proskjeter :dontgetit:

Endret av The Ghost
  • 5 uker senere...
  • 8 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...